Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne et trin op hvis muligt.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Ang. snakken om pagerank, så er det ikke den bedste måde at angive hvor synlig en hjemmeside er.

Næ.... Men qua din indledende pointe om at Google mere og mere vender tommelfingeren ned af, over for linkkataloger. Så er en højere PR jo en ganske rar ting, at kunne bryste sig af, hvis man ejer et linkkatalog.

Dvs. der er sikkert ganske gode tekniske grunde til ikke at bruge alt for meget krudt på PR. Men markedsføringsmæssigt har det stadigvæk en betydelig værdi, i forhold til linkkataloger. PR er jo et parameter mange udvælger efter, når de skal vurdere om et givent katalog er interessant at få et link i.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:17

Fama:
PR er jo et parameter mange udvælger efter, når de skal vurdere om et givent katalog er interessant at få et link i.

Ikke nogle af dem som faktisk er ude efter at forbedre deres linkværdi :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Ikke nogle af dem som faktisk er ude efter at forbedre deres linkværdi :)

Ja selve SEO-aspektet skal jeg ikke udtale mig om.... Men jeg ved mange mennesker bruger PR som et parameter, når de skal udvælge hvilke linkkataloger de vil optages i.

Om det så er en fjollet tilgang til sin linkbuilding eller ej skal jeg som sagt ikke gøre mig klog på..... Jeg siger bare det er det en del mennesker gør :)

Så ud fra et rent markedsføringsmæssigt perspektiv vil jeg mene PR kan være ganske nyttigt for et linkkatalog.... Jeg antager jo et linkkatalogs (kommercielle) succés et eller andet sted er betinget af at en masse mennesker gerne vil have deres link i det?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)