Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RKI overtager dine domænenavne!!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Jeg lider lidt af "Amino-lede" i øjeblikket. Et af de værktøjer som jeg har stillet op for mig selv, er at læse trådene positivt. Det har jeg også valgt at gøre her. John's indlæg læser jeg som en reminder om at være påpasselig med valg af domænenavne. Et forkert valg kan have alvorlige konsekvenser.

Jeps. Jeg ved det er gammel stof for nogle af jer internetfreaks, men engang imellem så tæl til 10 videre til næste tråd. Det sker for os alle at vi misser tidligere debatter på Amino.

Jamen som skrevet tidligere, så står det hele i betingelserne for køb af et .dk domæne...

PUNKT 8.3

https://www.dk-hostmaster.dk/fileadmin/filer/pdf/generelle_vilkaar/Generelle_vilkaar_vers._05.pdf

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 21:06

LOL ja nu er det rkiingenhindring.dk der er blevet overtaget...

Forstår ikke hvad de negative kommentarer skal til for.

1. Jeg har ikke mistet nogle domæner.

2. Indlægget skulle fungere som en advarsel til personer INDEN man registrerer domænenavne.

3. Denne søndag er simpelthen for dejlig til at være så negativ.

Så fortsat god søndag Big Smile

Hov til BruunMedia - http://www.laan-15000.dk/ kan ikke se forskellen fra dit site Wink

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:08

John Pedersen:

LOL ja nu er det rkiingenhindring.dk der er blevet overtaget... og sjovt nok er det Bruunmedia, der står bag dette domæne.

Forstår ikke hvad de negative kommentarer skal til for.

1. Jeg har ikke mistet nogle domæner.

2. Indlægget skulle fungere som en advarsel til personer INDEN man registrerer domænenavne.

3. Denne søndag er simpelthen for dejlig til at være så negativ.

Så fortsat god søndag Big Smile

Hov til BruunMedia - http://www.laan-15000.dk/ kan ikke se forskellen fra dit site Wink

God søndag :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 21:13

PUHA PUHA

Jeg har blot taget overskiften fra domænet selv!

Jeg forsøger bestemt ikke at hænge nogen ud - slet ikke.

I håb om bedre forståelse (og ja tæl da til 10 hvis det virker) - jeg advarer blot folk om at de skal være opmærksomme når de registerer nye domæner.

Kan slet ikke se hvorfor det er så slemt????

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 21:54

John Pedersen:

PUHA PUHA

Jeg har blot taget overskiften fra domænet selv!

Jeg forsøger bestemt ikke at hænge nogen ud - slet ikke.

I håb om bedre forståelse (og ja tæl da til 10 hvis det virker) - jeg advarer blot folk om at de skal være opmærksomme når de registerer nye domæner.

Kan slet ikke se hvorfor det er så slemt????

Jeg tror blot folk reagerer så negativt på din tråd fordi du for det første kommer med en latterlig Se&Hør-overskrift. Derudover fortæller du noget, som alle formentlig allerede er klar over.

Men du bygger din påstand om at alle domæner med "rki" i vil blive overtaget af RKI, fordi et andet websted, der netop bevidst havde rki i domænet på grund af deres sag, blev overdraget til RKI. Der var derfor tale om en krænkelse af RKI's varemærke.

Din advarsel er lidt alá: Pas på med at køre knallert, for hvis du kører ulovligt på den så kommer politiet og tager den med.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Hyldig:
Din advarsel er lidt alá: Pas på med at køre knallert, for hvis du kører ulovligt på den så kommer politiet og tager den med.

Eller også som en advarsel om at RKI er begyndt at håndhæve deres rettigheder. Men sådan læser vi så forskelligtGeeked...

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jan 10
Skrevet kl. 22:46

Hold da op hvor folk kan i dag.

Hvordan kan jeg dog gøre det 100% klart???

1. En Se og Hør overskrift?? - Den er taget direkte fra www.rkiingenhindring.dk og ikke et påfund fra mig.

2. Jeg påstår absolut intet, men skriver om en aktuel hændelse.

3. Ja alle ved det er ulovligt at køre ulovlig knallert, men er alle klar over, at Experian nu gør alvor af deres rettigheder?? Der er mange der har domæner med rki i, og jeg ville BLOT og jeg gentager BLOT advare mod at registrere domæner med rki i.

Så kan jeg vist ikke gøre det mere klart, og dropper derfor yderligere kommentarer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:55

Så er der vel flere sider som står for tur: laan-penge-rki-ingen-hindring.dk o.s.v.

Anyway jeg kan slet ikke se hvorfor det skulle være så attraktivt at rangere på "rki ingen hindring"-søgninger, når der ikke er nogle låneudbydere med affilaite program tilknyttet, som tilbyder lån til RKI-registrerede (undtaget boliglaan.dk).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:14

Henrik Krogh:

Anders Hyldig:

Eller også som en advarsel om at RKI er begyndt at håndhæve deres rettigheder. Men sådan læser vi så forskelligtGeeked...

Du kan måske argumentere for, at det er en nyhed (noget nyt)?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)