Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første rigtige arbejdsdag hos WideEyes.dk :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop indgået en meget spændende aftale med Morten fra WideEyes omkring salg af hans super flotte produkter.

Jeg skal i den kommende periode fungerer som salgsleder i virksomheden, hvilket jeg har meget store forventninger til.

Jeg har i en periode arbejdet med at sætte mig ind i produkterne, kundesegmenter, salgskanaler oma. men skal i morgen have min første "rigtige" arbejdsdag hos Morten.

Produktet der skal sælges er 360 graders interaktive panoramapræsentationer og ud fra de referencer jeg foreløbigt har set, så har jeg foreslået følgende slogan:  "Når kun fantasien sætter grænser" og "Vi kan og vil det som andre siger er umuligt".

I er selvfølgelig meget velkomne til at kontakte mig på lars@wideeyes.dk for at høre mere om vores panoramaprodukter samt hvad vi kan gøre for dig.

Jeg glæder mig utroligt meget til at komme i gang Yes

Hav nu en super god aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:26

Held og lykke :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:32

Lars Hyldegård:
Jeg har netop indgået en meget spændende aftale med Morten fra WideEyes omkring salg af hans super flotte produkter.

Start med at få fikset jeres website. Jeg er nok ikke den eneste, der starter med at gå ind på jeres site for at finde ud af mere - og så virker det ikke så fedt, at de fleste sider er tomme, og at der er "test-sider" som http://www.wideeyes.dk/360-fordele/dfghfdgfdgfdgfdgfdfd osv. :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:36

Held og lykke! - derudover er jeg enig med Mikkel i at i skal have ''fikset'' jeres hjemmeside, til noget mere prof. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)