Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig Konkurs, hvad så ?

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer..

Jeg takker meget for jeres råd og super gode amino ånd.

Jeg er desværre allerede blevet erklæret insolvent har jeg været i en del år..

Men hader virkelig den tur i retten hvert halve år, synes det er tit..

De kan vel følge alle mine indtægter og udgifter ? så burde det være nemt og se om jeg kan betale igen..

Skal man ikke have et alm. job for at kan søge gældsernæring ? mener ikke man må hverken få SU eller kontanthjælp, men skal være ude i job..

Der ligger også noget gæld til børnepenge, som jeg faktisk ikke ved om er kommunen eller SKAT.

mikkel

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 01:09

Hej Mikkel

Det var da noget værre noget!

Jeg ser tit et program på TV3 der hedder luksusfælden, det er imponerende så gode de to eksperter er til at få sat skik på selv de mest håbeløse tilfælde. Jeg tror man kan hyrer ihvertfald dem ene af dem, alternativt kan du melde dig til programmet.

Det kan også betale sig, at se tidligere afsnit, der er en rigtigt gode teknikker til at optimerer sin privat økonomi.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 01:10

Hmm tror at det er lidt lige meget om det er SKAT eller kommune som du skylder penge. De har nogle muligheder for at indrive gæld som andre ikke har.

Jeg kender ikke reglerne for gældssanering så grundigt.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 01:17

Hej Lundsby

Har været forbi luksusfælden :-)  (mail kontakt)

Min indtægt er alt alt for lav til de vil røre mig...Har jo desværre stået å i flere år :-(

De mener ikke jeg kan gøre så meget som det er nu, men vejen er at finde job i og så søge gældsernæring, de mener også der har været taget lån der var urealistiske i forhold til min indtægter.

Men det frister jo også som 19 årig og kan købe helt ny bil og forhandleren lige skriver noget lidt andet end det korrekte og det så kan lade sig gøre at låne.. Jeg var slet ikke berettigede til det billån, ja faktisk hverken privat eller firmabilen. Havde han ikke kunne lave det, havde jeg ikke fået bil da økonomien slet ikke kunne bære det.

Men desværre altid nemmere og være bagklog ;-) Kan kun ærge sig nu

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:24

Mikkel.

Brug tiden nu på at få dannet dig et overblik over situationen og få samlet alle dine spørgsmål sammen. Ring så til Bertil i morgen. Han vil kunne svare på spørgsmålene og give dig lidt ro i sindet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Hej Mikkel

Nu har vi jo ikke det bedste forhold, men alligevel vil jeg komme med en anbefaling.

Kontakt en advokat med speciale i akkorder, herunder evt. tvangsakkord, idet jeg flere gange gennem tiden har set disse gennemført for ned til 10% af den samlede gæld.

Hvis dette lykkedes, så er du en fri mand indenfor ca. 5 år efter skifterettens godkendelse.

Held og lykke fremover.

Tonny

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 01:29

Hej Henrik

Ja det vil jeg få gjordt.

Jeg vil også sende en mail afsted til RKI så de kan oplyse mig om hvor mange steder jeg faktisk er registret i deres system

Så jeg kan få lidt styr på hvor mange og hvem jeg rent faktisk skylder

Jeg vil hoppe videre og lave lidt konstruktivt :-)

Jeg takker meget for jeres råd og hjælp

Takker amino folk

Mikkel

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 01:36

Hej Tonny

Og tak for din tid..

Er det så ikke en gældsernæring sådan en advokat laver, eller er det så advokaten der kontakter kreditorene dirkete og laver en aftale ?.

Jeg kan godt se mange er villige til at nedsætte gælden i denne tid med fyringer og krise, men lidt surt der ikke har været mulighed for at lave en god aftale endnu

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15068
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:41
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Du må til at fokusere på et projekt snart fremfor 200 forskellige, som kun bliver delvist, halvt eller lidt færdige... 

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 06:45

En betalingsstandsning og tvangsakkord er meget mulig at få i disse tider hvor bla, skat er meget glade for at få lidt penge istedet for ingenting.Det er ikke så sort som det ser ud til tro mig, jeg har nr. til en super advokat hvis du beslutter dig for en akkord. Ellers held og lykke...

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)