Find en som kan gøre det overskueligt for dig måske endda forhandle med dine kreditorer. /Søren
|
Alt går op og ned i livet :-)
Find en som kan gøre det overskueligt for dig måske endda forhandle med dine kreditorer. /Søren
|
Alt går op og ned i livet :-) |
Men heldigvis er dit gæld så stor. Du kan klare den med nogle mrds fuldtidsjob.
|
Markedsføringsforum - kom og være med!
Hej Søren Jeg har været ved at handle lidt med dem og nogen gik med til 50% nedslag, men så kom en nedtur og kunne igen ikke betale, så nu er de meget på vagt, forståeligt nok.. Det virker bare som en ond cirkel, alt gæld er så også vokset med over 100% på grund af renterne.
Jeg vil pr've at kontakte nogen jurister imorgen og se hvad de siger til det hele
mikkel |
Det lyder lidt voldsomt, afdrage 1 mil på nogen mdr, hvorhenne kan det lade sig gøre ? |
Hej Mikkel
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med råd omkring det at gå konkurs.... Andet end jeg ved det virkeligt er sidste udvej - som jeg kan forstå det kommer man virkeligt til at leve i en verden af lort, mht. både sin økonomiske og generelle frihed, hvis man går konkurs.... Så det eneste råd jeg føler jeg kan tilbyde dig der er: Hvis du kan undgå det, så undgå det :)
Men udover det så synes jeg sgu det er ærgeligt, hvis du "trækker dig tilbage". Du har skidt i nælderne.... So what.... Du er sgu en spøjs fætter og det ville da være en skam, hvis du ikke fortsatte med at prøve alt muligt af. Så dét jeg synes du skal bruge den her oplevelse til er at få vendt dit liv om. Det er jo ingen hemmelighed, at du har lavet en masse åndssvage ting - også ting, der ikke er nævnt i denne tråd. Og nu betaler du så prisen..... Men tag det dog som en mand og lær af dine fejl.... Du har jo tydeligvis en masse at byde på.... Tænk på hvad du kan drive det til, hvis du husker at betale din skat og i øvrigt holder dig fra lyssky forretninger.
Så efter min mening kunne det her være det bedste, der længe er sket dig... Det er bare op til dig, at få det vendt til noget positivt..... og jeg tror vi er mange, der hellere ser dig gå den vej, end du bare trækker stikket :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
ups 1 mil...ja det er umuligt med nogle mrds arbejde
Men lave en afdragsordning...og arbejde på fuldtid |
Markedsføringsforum - kom og være med!
Hej Prøv eventuelt at tage en snak med Advokatvagten. Du kan finde flere oplysninger på http://www.advokatsamfundet.dk/Default.aspx?ID=11771. Der er også mulighed for at få gældssanering. Jeg kender ikke de nærmere regler men jeg har dog en grim fornemmelse af at din gæld hverken er stor nok eller gammel nok til at det kan lade sig gøre, men i så fald skal du holde en lav levestandard i en periode og betale så meget af som muligt. Til gengæld er du en fri mand bagefter.
|
Hej Mikkel Dit problem kræver overblik. Du opnår ikke ret meget ved at stille i skifteretten hvert ½ år og der fortælle at du er insolvent. Hvis du har en gæld på 1 mill vil den ved en passiv holdning vokse til et voldsomt beløb, såfremt du ikke får skabt en løsning. mvh |
Hej Mikkel, Jeg kender alt for godt din situation, jeg har selv prøvet det! Hele turen... Hvis du har nogle spørgsmål så er du meget velkommen til at ringe på tlf. nr 29 88 14 86 eller e-mail: info@ioosinternet.dk. Jeg blev erklæret økonomisk insolvent i slutningen af 2008. Med venlig hilsen |