Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i www.skyline.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Madsen:

Rasmus Thomsen:

Du skal da ikke være på nettet i sommerhuset.. Wink

Du er på et iværksætter site, vi kan da ikke overleve uden at tjekke vores mail mindst én gang om dagen Wink

Jeg overlevede 8 dage i sidste uge, så det kan lade sig gøre. Mine hænder rystede dog af abstinenser til sidst Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:38

Kaffe & Co:

Uh - det må man vist ikke - det store problem med sådan noget er også at når skidtet lige skal genstartes og naboen ikke lige er i nærheden og den der ekstra nøgle ikke lige hænger der hvor den skal....

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hehe, ja du har ret i begge konstateringer, men det er vist rimeligt udbredt i sommerhus områderne, folk gider ikke betale 2000 kr. om året, for noget de kun bruger et par uger om året. :-)

Det gør det selvfølgelig ikke i orden, men forstår dem egentlig godt.

Mads Madsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 15:39

Nicolaj Thomasen:

Mads Madsen:

Rasmus Thomsen:

Du skal da ikke være på nettet i sommerhuset.. Wink

Du er på et iværksætter site, vi kan da ikke overleve uden at tjekke vores mail mindst én gang om dagen Wink

Jeg overlevede 8 dage i sidste uge, så det kan lade sig gøre. Mine hænder rystede dog af abstinenser til sidst Smile

Måske er det bare fordi, jeg ikke har et sommerhus. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:40

Nicolaj Thomasen:

Plejer også at overleve, har dog altid abstinenser ugen efter min sommerhustur, men det er så efter noget helt andet, man er jo stadig ung Skype-BigSmile

Mads Madsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:50

Nicolaj Thomasen:

Åhhh Nicolaj din dramaqueen http://www.amino.dk/forums/t/93144.aspx :-)

/Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 15:53

Nu ved jeg ikke, hvilket modem du har, men måske vil du kunne få forbindelse med en 3G router. Den vil sandsynligvis kunne placeres mere strategisk (evt. i højden) og muligvis få signal -- set i lyset af, at der er dækning 10 meter væk.

Blot en tanke.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:00

Kaffe & Co:

Men min oplevelse ind tilvidere står i skærende kontrast til de anmeldelser der er på Tuskpilot. Jeg kom da endda hurtig igennem til deres support og fik en meget venlig hjælp.

Så moralen kan indtil videre være, at man kan risikere at afskære sige selv fra brugbare løsninger og produkter, hvis man baserer sine valg på sider som TrustPilot :o)

Men som jeg antydede tidligere i tråden, kan jeg absolut ikke se formålet med den slags sider, da det næsten ikke kan undgås at give et meget skævt billede af virkeligheden. Indtil videre tyder det i hvert fald på, at du har haft en positiv oplevelse ved at handle med den 7. dårligst bedømte virksomhed på Trustpilot.

Nå det var igen en afsporing af emnet, men det ser også ud til at være afklaret nu. Tillykke med din Internetforbindelse, beklager at du ikke holder sommerferie :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:04

Rasmus Thomsen:

Nu ved jeg ikke, hvilket modem du har, men måske vil du kunne få forbindelse med en 3G router. Den vil sandsynligvis kunne placeres mere strategisk (evt. i højden) og muligvis få signal -- set i lyset af, at der er dækning 10 meter væk.

Blot en tanke.

Pointen var jo at der netop ikke er 3 dækning heller ikke når jeg sidder på taget - jeps du læste rigtig.

Skyline er min ven nu og så kan jeg endda tage det med mig i forhold til DSL'erne :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:08

igang:
Så moralen kan indtil videre være, at man kan risikere at afskære sige selv fra brugbare løsninger og produkter, hvis man baserer sine valg på sider som TrustPilot :o)

Jeg ved ikke om det er en morale men det ser ud til at det er alle de sure der skriver på TP.

igang:
..., beklager at du ikke holder sommerferie :o)

Nej jeg skal også snart på arbejde igen, du ved tre uger i sydamerika for at vælge vores kaffer - ja det er jo også et arbejde - dog regner jeg ikke med at hverken Skyline eller 3 dækker der :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)