Hejsa, Nu nævner du 3, men har du dyrket dækningskortene fra de andre store leverandører? Jeg ved ikke lige hvor dit sommerhus er, så kan ikke gøre det for dig. Der er kun disse fire net i Danmark, og hvis ingen af dem giver dækning i dit område, så er du nødt til at vælge Skyline. |
BZR:Hejsa,
Nu nævner du 3, men har du dyrket dækningskortene fra de andre store leverandører? Jeg ved ikke lige hvor dit sommerhus er, så kan ikke gøre det for dig.
Der er kun disse fire net i Danmark, og hvis ingen af dem giver dækning i dit område, så er du nødt til at vælge Skyline.
Jeg har endda testet dem alle, med samme nedslående resultat tilfølge ;-)
Jeg tror de alle, altså mobil teleselskaberne, sidder på den samme mast og ikke andet så deres antenner og sender med samme styrke i samme retning, hvilket så er lige forbi vores sommerhus.
Jeg har endda været så desperat at jeg har kontaktet de nævnte teleselskaber for at få dem til lige at sparke lidt til deres mast - ja det er jo ikke mere en 10 cm vil jeg tro - men jeg tror ikke de tog min henvendelse særlig seriøs ;-)
Jeg overvejer at bytte sommerhus, for uden internet går jo slet slet ikke.
Jeg må prøve det her Skyline ellers må jeg simpelthen starte en protestgruppe på Facebook :-)
- og så lige tak for at i giver jeres besyv til at vurdere Skyline og ellers komme med mulige konstruktive løsninger.
De bedste kaffe hilsner
Søren