Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i www.skyline.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Hejsa,

Nu nævner du 3, men har du dyrket dækningskortene fra de andre store leverandører? Jeg ved ikke lige hvor dit sommerhus er, så kan ikke gøre det for dig.

Der er kun disse fire net i Danmark, og hvis ingen af dem giver dækning i dit område, så er du nødt til at vælge Skyline.

Dækningskort TDC

Dækningskort Telenor

Dækningskort Telia

Dækningskort 3

Jeg har endda testet dem alle, med samme nedslående resultat tilfølge ;-)

Jeg tror de alle, altså mobil teleselskaberne, sidder på den samme mast og ikke andet så deres antenner og sender med samme styrke i samme retning, hvilket så er lige forbi vores sommerhus.

Jeg har endda været så desperat at jeg har kontaktet de nævnte teleselskaber for at få dem til lige at sparke lidt til deres mast - ja det er jo ikke mere en 10 cm vil jeg tro - men jeg tror ikke de tog min henvendelse særlig seriøs ;-)

Jeg overvejer at bytte sommerhus, for uden internet går jo slet slet ikke.

Jeg må prøve det her Skyline ellers må jeg simpelthen starte en protestgruppe på Facebook :-)

- og så lige tak for at i giver jeres besyv  til at vurdere Skyline og ellers komme med mulige konstruktive løsninger.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:42

Jeg er super glad for de indlæg der er kommet i den her tråd og vil så lige følge lidt op mine oplevelser med Skyline.

Vi fik så bestilt SkyLine og lige bortset fra at mailen med bekræftelsen på at de kunne levere aldrig er modtaget, ja så dukkede der bare en pakke op i sommerhuset - det blev udpakket, strøm på, en kode indtastet og så var der net!

Det fungere umiddelbart meget stabilt, men nu må vi teste forbindelsen over en længere periode.

Men indtil videre er det en succes.

De bedste skyhigh kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 15:04

Jeg har netop opsagt mit telia bredbånd for at forsøge mig med Skyline, har fået en månedsgratis brug til at prøve det af, så kan jeg nå at finde noget andet igen hvis det er elendigt Wink

Hvorfor giver du ikke din nabo en skilling og trækker et kabel inde fra ham? Stick out tongue

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 15:13

Du skal da ikke være på nettet i sommerhuset.. Wink

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:16

Rasmus Thomsen:

Du er på et iværksætter site, vi kan da ikke overleve uden at tjekke vores mail mindst én gang om dagen Wink

Mads Madsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:16

Rasmus Thomsen:

Jo da ellers kan jeg jo ikke logge ind og tjekke mine IP camera overvågning ;-)

/Kaffe Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:19

The-shop.dk:
Hvorfor giver du ikke din nabo en skilling og trækker et kabel inde fra ham? Stick out tongue

Der er desværre en vej i mellem.

Men min oplevelse ind tilvidere står i skærende kontrast til de anmeldelser der er på Tuskpilot. Jeg kom da endda hurtig igennem til deres support og fik en meget venlig hjælp.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:23

Kaffe & Co:

Der er desværre en vej i mellem.

Men min oplevelse ind tilvidere står i skærende kontrast til de anmeldelser der er på Tuskpilot. Jeg kom da endda hurtig igennem til deres support og fik en meget venlig hjælp.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Giv ham en trådløs router der kører på 5Ghz båndet, så burde du kunne få hul igennem i en omkreds af et par hundred meter. :-)

Kender et par sommerhus ejere der benytter den model, de er vist 5 der deler én forbindelse på den måde. :-)

Mads Madsen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:29

Mads Madsen:

Giv ham en trådløs router der kører på 5Ghz båndet, så burde du kunne få hul igennem i en omkreds af et par hundred meter. :-)

Kender et par sommerhus ejere der benytter den model, de er vist 5 der deler én forbindelse på den måde. :-)

Uh - det må man vist ikke - det store problem med sådan noget er også at når skidtet lige skal genstartes og naboen ikke lige er i nærheden og den der ekstra nøgle ikke lige hænger der hvor den skal....

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)