Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i www.skyline.dk

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille online problem.

I sommerhuset er der ikke 3 dækning lige netop på vores matrikel eller for den sags skyld nogen anden mobil dækning. Men 10 meter inde på nabogrunden er der dækning på min 3 forbindelse men jeg tror efterhånden at vores nabo er temmelig træt af at have mig på besøg i tide og ikke mindst i utide. 

Jeg har derfor surfet lidt rundt på nettet for at se om jeg kunne finde en anden løsning.

Jeg faldt over www.skyline.dk som hævder de har dækning i vores sommerhus område men jeg kender ikke til dem.

Er der nogen der kender Skyline og hvordan er deres kvalitet/service?

Jeg kan leve med et relativ lavt serviceniveau og hastighed da der kun er tale om en sommerhus forbindelse der anvendes nogle få uger hvert år, men det skulle jo gerne virke når vi så er der :-)

Som en bonus kan jeg oplyse at TDC ikke kan levere DSL på kobber da ledningsforbindelsen er for dårlig.

De bedste trådløse kaffe hilsner
Søren

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 09:51

Hej Søren

Hvis du kan leve med nedetid i tide og utide og en support der ik ringer tilbage så skal du vælge skyline.

mine forældre har en forbindelse ved dem og jeg selv har haft det.

Min forbindelse var nede ca 50- 80 gange i døgnet

og mine forældres er pt nede 30-50 gange i døgnet

af en varighed på 1-30 min.

Til trods for at vi bor kun 1km fra masten.

Svar fra kunde service : Vi ringer tilbage! eller  Vi har lidt ustabilitet på nettet!

Med venlig hilsen

Brian Nielsen

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:02

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:18

Anders Holm - Poweriser Denmark:

http://www.trustpilot.dk/review/www.skyline.dk

2,3 ud af 10m med 108 anmeldelser... Det er da vist set bedre...

Jeg giver ærligt talt ikke en flying f*** for de anmeldelser. Mit indtryk er at folk der laver dem enten er så utilfredse, at de meget gerne vil bruge tid på at oprette en bruger for at dele deres utilfredshed, eller nogle der har en eller anden interesse i at give en god anmeldelse. Langt de færreste tilfredse kunder gider at bruge kræfter, på at give udtryk for at de er tilfredse. Sådan er vi allesammen mere eller mindre indrettet, og derfor finder jeg lige præcis den slags sider for utroværdige.

Nu tjekkede jeg lige TDC og Telia derinde, og det var nogenlunde samme resultat som Skyline. TDC's er baseret på 394 anmeldelser, men de har altså over 2 mio kunder. Tror du seriøst at disse 396 er retvisende for det generelle tilfredshedsniveau hos TDC?

Nå det var et sidespring, og ikke for at afspore tråden. Gør det det, trækker jeg omgående mine udtalelser tilbage.

Jeg har ikke selv erfaringer med Skyline, men har talt med to af mine kunder der bruger dem. Dog kun som backup til deres faste forbindelse. De meldinger jeg har fået fra dem, er kun positive. Og da du helt tydeligt har et problem som det er nu, kan det sandsynligvis kun blive bedre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:19

Kaffe & Co:

Som en bonus kan jeg oplyse at TDC ikke kan levere DSL på kobber da ledningsforbindelsen er for dårlig.

Dvs. du har fastnet telefon i dit sommerhus?

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:21

Her på kontoret har vi skyline og jeg kan kun sige jeg er tilfreds.

Har ikke oplevet nedetid eller noget, men en hastighed som svinger lidt. Men igen det er jo en antenne de sætter op, og den er ikke så loyal som vores kære kabel ven.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:25

Kaffe & Co:
Er der nogen der kender Skyline og hvordan er deres kvalitet/service?

Hej Søren

Jeg har oplevet Skyline hos mine svigerforældre.
De er ganske godt tilfredse med Skyline - både hvad angår stabilitet og hastighed.

Skyline var let at opsætte og har indtil nu virket ganke glimrende.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 11:08

Tak for de mange svar - den er lidt svær,  men jeg tillægger nu heller ikke trutpilot megen værdi men det er da stof til eftertanke så hvis der er flere der har erfaring så skriv endelig.

Cicoor Host & Saas ApS:
Dvs. du har fastnet telefon i dit sommerhus?

Der er kobber men vi har afmeldt telefonen for lang tid siden.

Fullrate kan ikke levere da TDC melder pas på den laveste hastighed.

Tror forbindelse sidder ind på en morse central :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35

Det lyder da utroligt trist hvis SkyLine ikke kan levere det de lover med en fornuftig oppetid, når man ser på at de fik frekvenser til at levere landsdækkende trådløst bredbånd af folketinget i 2007.

Jeg har kun erfaringer med "dem" fra da de var ClearWire. Der kørte det faktisk okay, med kun enkelte udfald i den tid vi havde det henover et halvt år. 

(Og så ved jeg heller ikke hvad jeg syntes om at SkyLines Teknisk Support Chef har haft tid til at sidde og svare på stort set alle dårlige indlægTrustPilot.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Hej 

Mine svigerforældre har Skyline, og det har desværre ikke været nogen succes: Service installationen var meget forsinket + nu hvor endeligt er oppe at køre oplever vi konstant udfald og hastigheden er bestemt ikke den lovede. Servicen er heller ikke meget at råbe hurra for.

/Anna

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)