Så kan man håbe at du kommer op på bare halvdelen af min viden om software-udvikling :-)
nææ det gider jeg ikke bøvle med, i stedet ansætter jeg folk som har den viden og så koncentrerer jeg mig om at stille de rigtige spørgsmål, og det går sku meget godt...
Nææ du tror du stiller de rigtige spørgsmål, men du bliver klogere... måske :-)
Det jeg sagde var der skulle bruges en masse træning og energi på at uddanne Vietnamesiske designere til at lave ting der passer til skandinaviske kunder, og det har jeg fra et firma der har en 30-40 kreative siddende i Vietnam. Til historien hører måske, at firmaet efter min mening, bestemt tilhører den kreative elite i Danmark, så det er meget sandsynlig at deres krav er lidt højere :-)
Jeg synes jeres referencer ser rigtigt gode ud, efter min mening er de fint på niveau med f.eks. Skandiaweb og Danaweb. Du må meget gerne skrive, hvor meget I typisk tager for lignende sider. Hvis vi kan komme helt derned hvor vi kan tilbyde designpakker for 2.500,- er det bestemt spændende!
De sidste har dog lavet en del ekstra selv, det er en væsentlig fordel ved vores system, at kunden selv kan ændre sit design løbende, i takt med at man finder ud af hvad der sælger. Ingen slipper man for en masse dyre programmør timer.
Nu bliver der snakket med om erfaring, alder etc. og til det er der jo bare at sige at vi har lavet e-handel før nogle af de andre firmaer eksisterende :-)
Hej Lundsby - jeg har lige tjekket dine refs, og de ser flotte ud, men er det kun mig der ikke kan lægge noget i indkøbskurven? siden blinker bare, og når man trykker på "indkøbskurv" er denne tom?
Tusind tak, vi er også rigtigt stolte over hvad designere og ikke mindst kunderne, har fået bygget på vores platform.
Jeg prøvede lige, og jeg kunne fint lægge noget i kurven. Kan det passe, at du så noget rød-tekst der bad dig om at vælge variant ? Det er lidt en dårlig måde at gøre opmærksom på det, kunne rigtigt godt tænke mig, at lave en mulighed for en variantvælger a la http://www.byflou.dk (også CloudSprout, men med en masse custom arbejde) eller en lightbox-inspireret vælger, men som altid er tid problemet :-)
Jeg startede for 1 1/2mdr. siden uden at vide noget som helst om webshops eller programmering. Jeg har/er i gang med en magentoshop - det kan kun anbefales der er masser af extra ting man kan installer og det er gratis. Men magento installeringen og opsætning, tager tid meget tid, jeg aner ikke hvor mange timer jeg har brugt nu, men det er rigtig mange (gætter på 150-200timer og jeg er stadig væk ikke færdig)!
Men når så Magento kører - så kører det godt! Så hvis ikke du har tiden til at lære det hele fra bunden, så betal dig fra det.
Men magento installeringen og opsætning, tager tid meget tid, jeg aner ikke hvor mange timer jeg har brugt nu, men det er rigtig mange (gætter på 150-200timer og jeg er stadig væk ikke færdig
Heldigvis tager det ikke så lang tid for virksomheder, der har arbejdet meget med Magento. Så bare roligt - man betaler ikke for 150-200 timer for en opsætning :-) Vil bare gerne have det på plads.
Men magento installeringen og opsætning, tager tid meget tid, jeg aner ikke hvor mange timer jeg har brugt nu, men det er rigtig mange (gætter på 150-200timer og jeg er stadig væk ikke færdig)!
Hold da op! Det er godt nok et stykke komplekst maskineri, du har fået fat i der. Måske skulle du i stedet kigge på Prestashop eller en af Saas-løsningerne, så havde du formendtlig forlængst solgt din første vare!
Nææ du tror du stiller de rigtige spørgsmål, men du bliver klogere... måske :-)
Dine medmenneskelige egenskaber og den måde du udtrykker dig på over for andre debattører er en inspirations kilde for mange, keep up the good work Lundsby ;-)
Jeg prøvede lige, og jeg kunne fint lægge noget i kurven. Kan det passe, at du så noget rød-tekst der bad dig om at vælge variant ? Det er lidt en dårlig måde at gøre opmærksom på det, kunne rigtigt godt tænke mig, at lave en mulighed for en variantvælger a la http://www.byflou.dk (også CloudSprout, men med en masse custom arbejde) eller en lightbox-inspireret vælger, men som altid er tid problemet :-)
hey lundsby
Tag et kig på jQuery UI, så kan du med lethed få det du efterspørger :)