Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejdelse/opstart af hjemmeside/webshop - hvad koster det?

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Lundsby du misforstod mig totalt, i en tråd vil du outsource og drage nytte af billige arbejdskraft, i en anden tråd antyder du at man udnytter folk ved at købe i lavtlønslande, hvor er sammen hænget? Nå, men du skal nok blive klogere en dag, måske…

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:36

Rasmus Lindgren:
Indere kan underligt nok heller ikke designe. På trods af at der er rigtig mange indere, er langt de fleste også uhyre æstetisk hæmmede (er kun faldet over een eneste designer fra Indien jeg overvejede at hyre). Ellers også har vi bare en design stil i DK.

Som udgangspunkt er det ens for Vietnamesere, medmindre man har en masse tid til undervise dem.

Men design er i min erfaring, en af de ting det ikke kan betale sig at outsource. Vi er f.eks. så heldige at en designer, der ikke i den tid vi har samarbejdet (en god del år) er blevet bedt om at lave et udkast nr. 2. Det 1. har simplethen været lige i øjet hvergang. Og har bruger ikke engang særligt lang tid pr. design.

Hvor programmering kan (tror nogle) kravspecificeres, så handler design i højere grad om forståelse af kunden, og jeg tror det er der vores designere excellerer. Samtidigt er det også her hvor fysiske møder, efter min mening kan være altafgørende.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:40

Rasmus Lindgren:

Hvis du er rigtig dygtig, kan du også hæve din pris, så let er det. Plus når du er freelancer skal du selv betale for pension, ferie, sygdom, huller i kalenderen osv. Selv er jeg typisk ude måneder af gangen, men en designer der laver små opgaver som disse, vil have rigtig mange huller uden arbejde. Man skal lave mange shops til 5K før man kan leve af det efter skatten har været forbi.

nu er det ikke mig selv jeg snakker om, men folk jeg kender og har haft eller har samarbejde med. men ja de kan altid hæve timeprisen, men det gør de jo så bare ikke af en eller anden grund.

Men det ændre jo ikke på at man ikke kan vurdere hvor god en person er ud fra timepris. Det er bare det jeg vil sige med det jeg skriver.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:43

Peter Skouhus:

@ Lundsby du misforstod mig totalt, i en tråd vil du outsource og drage nytte af billige arbejdskraft, i en anden tråd antyder du at man udnytter folk ved at købe i lavtlønslande, hvor er sammen hænget? Nå, men du skal nok blive klogere en dag, måske…

Det jeg skrev var at man ikke behøvede at bruge billig udenlandsk arbejdskraft for at nå ned på de priser, men at man istedet kan bruge overlegen teknologi :-) og så danske designere. Det tror jeg de fleste foretrækker.

Gad vide om jeg en dag bliver ligeså klog som dig, på tømre-arbejde, der er jeg ikke så stærk idag. Så kan man håbe at du kommer op på bare halvdelen af min viden om software-udvikling :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:54

LuckyCharm:
Legestue for iværksættere

Sludder, det er bare en venskabelig konkurrence, nogle konkurrenter der leger med argumenter, spydigheder og lidt humor.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:56

Rasmus Lindgren:
Det er jeg sør'me ked af at høre.

Sådan går det for alle en gang i mellem. Jeg har været med som konsulent på sidebanen for at opnå et resultat hvor der virkelig er lagt fokus på seo og konverteringsoptimering. Men om det er den samme virksomhed, det ved jeg ikke, og det er også underordnet i dette forum :-).

Rasmus Lindgren:
At få mig som projektleder på et projekt til 10.000 vil jeg sige er et scoop.

Enig. Men så vidt jeg så det sidst, så kommer man direkte i kontakt med udviklerne, og hvis ikke man har lidt kendskab til Internettet, så kan det være svært at få et ønsket resultat. 

Forstå mig ret. Jeg siger ikke din service er dårlig, jeg siger blot den henvender sig til folk som har brug for en standard løsning, og som ved hvad de går ind til mht. udvikling af en webshop

@Thomas - Det er godt du har en løsning til 5.000kr. Men du kan ikke sammenligne det arbejde jeg ser der, med en af de løsninger jeg påstår min. koster 20-30k :-) Dine sider har nogle problemer omkring SEO og nogle andre fejl forskellige steder som VIRKELIG kan koste på konverteringer. Blandt andet at sproget er halvt engelsk, halvt dansk. Det får brugere til at tro det er en fake-shop, og derfor tør mange ikke handle. Banalt, men sandt.

Dbh. Yngvi

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Så kan man håbe at du kommer op på bare halvdelen af min viden om software-udvikling :-)
nææ det gider jeg ikke bøvle med, i stedet ansætter jeg folk som har den viden og så koncentrerer jeg mig om at stille de rigtige spørgsmål, og det går sku meget godt...

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 15:46

Hej,

Jeg tror, I alle har glemt tråd-starteren.

Og til Lundsby, så er det noget sludder, at vietnamesere ikke kan være kreative eller kan designe, og at man skal ikke bruge en masse til til at træne dem.

Vi har 14 webdesignere i vores web-bureau, og samtlige designere er næsten på lige fod med hinanden. Det der er vigtigt er, at deres team-leder brainstormer med  1-2 webdesignere og analysere kunden's budskab, og derefter udforer en wireframe, som er grundlag for den videregående design mockup forslag til kunden.

Vi har en masse web-bureauer, også her på Amino, som netop bruger vores webdesignere til outsourcing, da de er ekstreme kreative og har solide team(s), som samarbejdere tvars af hinanden.

Eksempler på webdesigns fra udvalgte vietnamesiske webdesignere:

Og ja, det meget billigere at bruge vietnamesiske webdesignere!!

Med venlig hilsen

Kim H. T

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 18:01

Jeg har lige talt med Sikkerhedseksperten, alias Kenneth Boysen om det med outsourcing. Han har gode erfaringer med det. Jeg har ikke selv prøvet at få lavet noget andre steder end i Danmark, men Kenneth har gode erfaringer omkring outsourcing af produktion af webshop og har skrevet om det på sin blog her: http://www.kennethboysen.dk/ Jeg er selv ved at undersøge mulighederne i forbindelse med et nyt projekt...

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)