hvordan fungerer det med de artikler du har derinde, er det fordi at denne sektion endnu ikke er klar at der ser så tomt ud, eller kan brugere også tilføje artikler ?
Mht. til links ved du så hvor jeg kan lave dem Der skal nok komme links med tiden bare rolig, men kataloget er kun 1 døgn gammel, og det har allerede fået masser af indhold.
Helt ærlig så bruger jeg også min tid bedre på andre ting end at skrive indhold. Den del hader jeg at lave, og af samme årsag har jeg outsourcet mine artikler, som du kan læse om her på min blog.
hvordan fungerer det med de artikler du har derinde, er det fordi at denne sektion endnu ikke er klar at der ser så tomt ud, eller kan brugere også tilføje artikler ?
Jeg kan selv oploade artikler, men jeg vil gerne have at brugerne også kunne gøre det. Scriptet er en beta udgave som jeg tester for en anden, og jeg har sagt videre at jeg savner den mulighed. Så det kommer nok på senere
Jeg vil overveje muligheden for at folk blot kan maile deres artikler til upload, for de kunne have stor værdi for både mig og forfatteren