Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henvisninger.dk | Gratis link til danske hjemmesider og webshops

Side 5 ud af 15 (146 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Lønfeldt:

Har tilmeldt flere sider, men har kun hørt fra jer ved den ene...

Hvordan ændrer jeg, så jeg henviser til den underside jeg ønsker?

/Trine

Jeg har kun modtaget 1 tilmelding fra dig, og den er godkendt og ligger her under ure og smykker

Hvis du gerne vil have den ændret i det link, kan du bare sende mig en mail, så skal jeg nok rette det for dig Smile

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 16:53 | Låst

Dennis Kjærgaard:

Trine Lønfeldt:

Har tilmeldt flere sider, men har kun hørt fra jer ved den ene...

Hvordan ændrer jeg, så jeg henviser til den underside jeg ønsker?

/Trine

Jeg har kun modtaget 1 tilmelding fra dig, og den er godkendt og ligger her under ure og smykker

Hvis du gerne vil have den ændret i det link, kan du bare sende mig en mail, så skal jeg nok rette det for dig Smile

Det gør jeg lige - og så må jeg igang igen med ny tekst... øv... Gad vide hvor den er forsvundet hen...

/Trine

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:58 | Låst

hvordan fungerer det med de artikler du har derinde, er det fordi at denne sektion endnu ikke er klar at der ser så tomt ud, eller kan brugere også tilføje artikler ?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:07 | Låst

pvnilsson:

Perfekt, en flot side syntes jeg.

Det er nok en god ide at du også selv tilføjer nogle links så der kommer noget mere indhold på siden.

Ellers tager det nok lang tid før kataloget når den kritiske størrelse som gør der kommer flere besøgende.

Jeg har tilmeldt min side annoncerobotten.dk

Med venlig hilsen

Peter Nilsson
Annoncerobotten.dk

Tak for det Peter

Mht. til links ved du så hvor jeg kan lave dem Wink Der skal nok komme links med tiden bare rolig, men kataloget er kun 1 døgn gammel, og det har allerede fået masser af indhold.

Helt ærlig så bruger jeg også min tid bedre på andre ting end at skrive indhold. Den del hader jeg at lave, og af samme årsag har jeg outsourcet mine artikler, som du kan læse om her på min blog.

Dit link er godkendt Yes

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:13 | Låst

Hej Dennis

Hvordan fik du fat i scriptet? Jeg synes ikke at det er tilgængelig fra hubdir.com

Jeg spørger fordi jeg har en kunde som ville kunne have stor glæde af det på deres intranet.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:14 | Låst

Lars Meyer:

hvordan fungerer det med de artikler du har derinde, er det fordi at denne sektion endnu ikke er klar at der ser så tomt ud, eller kan brugere også tilføje artikler ?

Jeg kan selv oploade artikler, men jeg vil gerne have at brugerne også kunne gøre det. Scriptet er en beta udgave som jeg tester for en anden, og jeg har sagt videre at jeg savner den mulighed. Så det kommer nok på senere Smile

Jeg vil overveje muligheden for at folk blot kan maile deres artikler til upload, for de kunne have stor værdi for både mig og forfatteren Yes

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:16 | Låst

Cicoor Host & Saas ApS:

Hej Dennis

Hvordan fik du fat i scriptet? Jeg synes ikke at det er tilgængelig fra hubdir.com

Jeg spørger fordi jeg har en kunde som ville kunne have stor glæde af det på deres intranet.

Jeg tester det for Rune Risom, men jeg tror snart du kan forvente en færdig udgave på HubDir

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 17:34 | Låst

Super - tak for det...jeg er helt tosset med links :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:44 | Låst

OK, jeg har tilføjet siden til mine favoritter så jeg kigger forbi en gang imellem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45 | Låst

Ja det kan jeg se der kommer en del link og det har jo nok også en forstærkende effekt.

Det var ikke så gammelt et site ;-)

Kigger lige på din blog ;-)

Takker mange gange.

mvh

Peter
Annoncerobotten.dk

Side 5 ud af 15 (146 indlæg)