Så har jeg også lagt et link ind til min blog, og håber det bliver godkendt :-) |
Så er jeres links også godkendt.
Andre er også velkommen til at lave link til sin hjemmeside
Så er jeres links også godkendt. Andre er også velkommen til at lave link til sin hjemmeside |
Jeg har ligeledes tilføjet mit link til min shop som sælger Slankepiller Vil lige gøre opmærksom på, at jeres bekræftelse på mail (ihvertfald gmail) ender i SPAM. :-) Tak for et fint katalog. |
har også lige tilmeldt en ekstra hjemmeside om hundesygdomme hos hunde til en af jeres tomme kategorier om hunde. :) |
Hej Dennis Fedt og enkelt opbygget. Lige til at finde ud af :-) Godt initiativ - og tak for tilbuddet. /Trine |
Tak, jeg har godkendt links igen |
Kan ens site tilmeldes flere sider? /Trine |
Ja Trine, så længe titel og beskrivelse er unik og relevant for kategorien, så må du gerne linke flere gange Husk at du også kan linke til dine undersider og ikke bare din forside |
Har tilmeldt flere sider, men har kun hørt fra jer ved den ene... Hvordan ændrer jeg, så jeg henviser til den underside jeg ønsker? /Trine |
Perfekt, en flot side syntes jeg. Det er nok en god ide at du også selv tilføjer nogle links så der kommer noget mere indhold på siden. Ellers tager det nok lang tid før kataloget når den kritiske størrelse som gør der kommer flere besøgende. Jeg har tilmeldt min side annoncerobotten.dk Med venlig hilsen Peter Nilsson |