|
Tak, jeg har godkendt links igen |
Dennis Kjærgaard:Tak, jeg har godkendt links igen
Kan ens site tilmeldes flere sider?
/Trine
Debat
|
Tak, jeg har godkendt links igen |
Kan ens site tilmeldes flere sider? /Trine |
Ja Trine, så længe titel og beskrivelse er unik og relevant for kategorien, så må du gerne linke flere gange Husk at du også kan linke til dine undersider og ikke bare din forside |
|
Har tilmeldt flere sider, men har kun hørt fra jer ved den ene... Hvordan ændrer jeg, så jeg henviser til den underside jeg ønsker? /Trine |
|
Perfekt, en flot side syntes jeg. Det er nok en god ide at du også selv tilføjer nogle links så der kommer noget mere indhold på siden. Ellers tager det nok lang tid før kataloget når den kritiske størrelse som gør der kommer flere besøgende. Jeg har tilmeldt min side annoncerobotten.dk Med venlig hilsen Peter Nilsson |
Jeg har kun modtaget 1 tilmelding fra dig, og den er godkendt og ligger her under ure og smykker Hvis du gerne vil have den ændret i det link, kan du bare sende mig en mail, så skal jeg nok rette det for dig |
Det gør jeg lige - og så må jeg igang igen med ny tekst... øv... Gad vide hvor den er forsvundet hen... /Trine |
|
hvordan fungerer det med de artikler du har derinde, er det fordi at denne sektion endnu ikke er klar at der ser så tomt ud, eller kan brugere også tilføje artikler ? |
Tak for det Peter Mht. til links ved du så hvor jeg kan lave dem Helt ærlig så bruger jeg også min tid bedre på andre ting end at skrive indhold. Den del hader jeg at lave, og af samme årsag har jeg outsourcet mine artikler, som du kan læse om her på min blog. Dit link er godkendt
|
|
Hej Dennis Hvordan fik du fat i scriptet? Jeg synes ikke at det er tilgængelig fra hubdir.com Jeg spørger fordi jeg har en kunde som ville kunne have stor glæde af det på deres intranet.
|