Tak, den er selvfølgelig godkendt |
Så fik jeg også lige tilføjet min webshop hvor du kan købe invisible SHIELD til iPhone 4
Super med de fine linkkataloger :-)
Debat
Tak, den er selvfølgelig godkendt |
|
Så fik jeg også lige tilføjet min webshop hvor du kan købe invisible SHIELD til iPhone 4 Super med de fine linkkataloger :-) |
|
Hej Dennis.
Jeg har tilføjet min side, og håber alt godt for dig... Held og lykke med siden.
Rikke |
|
Nice... Tillykke med kataloget Har tilmeldt vores thehandel med russisk the. |
Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.
|
Tak, alle afventende tilmeldinger er blevet godkendt og afvist Hvis du ikke har tilmeldt din egen hjemmeside, blog eller webshop til mit linkkatalog endnu, så kan du gøre det her: Tilføj link |
|
Kan se at flere, som arbejder professionelt med søgemaskineoptimering, har oprettet links i mit linkkatalog. Det tager jeg som en blåstempling |
|
ja så har jeg også tilmeldt mig
det er en rigtig flot side og så er den også nem at finde rundt på |
Med Venlig Hilsen
Dit link er godkendt Godt at høre det er let at finde rundt på siden, jeg har trods alt oprettet over 300 kategorier |
|
Tilmeldt..
Links er altid velkommende.. så tak herfra. |
|
Hej Dennis,
PS: du kunne måske overveje at tilføje en underrubrik i hver kategori, med navnet "Diverse". Der er sikkert flere der ikke præcist passer i de eksisterende katagorier.
Med venlig hilsen, ExAniMo er autoriseret distributør i Danmark og Norden/Skandinavien, vi forhandler software fra det amerikanske firma IMSI/Design! |