Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring interview med Simon Mørch!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig at bruge Tradedoubler, Adservice & Mikkelsenmedia, det er nogen gode at starte op med.. Adservice og mikkelsenmedia kræver ikke godkendelse pr. program , det gør tradedoubler 99% af gangene men tradedoubler har Produktdata udtræk(CSV) og en del flere unikke programmer, så det er helt klart anbefalet! :)

Gi Gas! og held og lykke med det!!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:02

Super.

Kan man have flere blogs, hvis man vil beskæftige sig med flere typer produkter?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 13:35

du kan ahve alle de sider du vil. du skal bare oprette dem derinde. Nogen skal lige godkende dem først, men der er som regelt ingen problemer i det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:39

Ok. Er der frit valg mellem produkter og brancher? Hvor mange forskellige muligheder ser man fx hos TradeDoubler?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 13:45

Ved Tradedoubler skal hver eneste program(f.eks Cdon.com, 3 Mobil etc.) godkendes manuelt af tradedoubler til de forskellige sider. Men har du en pæn side med relevant indhold, burde det ikke give noget problem. Hos Mikkelsenmedia & Adservice har du adgang til alle kampagner :)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:55

Er der en der kan vise nogle eksempler på sådan nogle sider der tjener godt på den måde? Jeg syntes jo også det lød vældig tillokkende, men har brug for at se et eksempel for helt at forstå hvad der skal til. (Jeg ved at f.eks. fru Thorborg har kysseguiden.dk som tjener på AdSense, men det var ikke helt sådan jeg opfattede Simons indbringende ide?)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:57

Okay, det er vel fair nok at ens side skal godkendes. Er det vigtigt at vælge produkter som har en vis almen interesse, for at sikre en bedre trafik, eller kan man godt vælge en lidt mindre branche?

Jeg har nemlig egne interesser i tankerne, som kunne blive til en side med tutorials, artikler og links til de produkter jeg vil promovere, og selv bruger. Jeg er dog i tvivl om, om det er vigtigt at vælge noget som de fleste vil være interesseret i.

Jeg gider ikke bare vælge et eller andet ligegyldigt bare for at tjene penge, der skal være en gejst og interesse fra min side!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:05

Anja Lysholm:

Er der en der kan vise nogle eksempler på sådan nogle sider der tjener godt på den måde? Jeg syntes jo også det lød vældig tillokkende, men har brug for at se et eksempel for helt at forstå hvad der skal til. (Jeg ved at f.eks. fru Thorborg har kysseguiden.dk som tjener på AdSense, men det var ikke helt sådan jeg opfattede Simons indbringende ide?)

Hej Anja,

Tak for rosen Smile

Der er naturligvis flest penge at hente i udlandet. Så kan du få noget op i Italien, er det meget bedre.

Eksempler i Danmark, som jeg regner med tjener 5 - 15k pr. måned (ikke mine sider):

Rygestop

Nupo kur

___

Nupo kur er godt opbygget.. Den kan man godt kigge lidt på, når man laver sin nye side.

Et godt råd er at finde en lille niche. Måske hvis du elsker at male på æg, så skriver en guide / blog om det, og få en affiliate aftale med Kreativ strik (eller hvad nu de blade hedder)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak for eksemplerne, Simon. Yes Og det var fedt at høre dig i Thorborgs Talkshow. Meget inspirerende. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:16

Ja, det var helt sikkert et godt interview. Iværksætteri er da fantastisk!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)