Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring interview med Simon Mørch!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kunne tilslutte mig jer andre, fantastisk inspirerende interview - tak for det Smile.

Måske Simon også kunne give et bud på, hvordan du ville drive trafik til sider som dem du har linket til?

Guide til billige blækpatroner på nettet.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:33

BPE:

Jeg kan også kunne tilslutte mig jer andre, fantastisk inspirerende interview - tak for det Smile.

Måske Simon også kunne give et bud på, hvordan du ville drive trafik til sider som dem du har linket til?

Google AdWords og organisk SEO.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:35

Jeg synes det lyder interessant at gøre det i udlandet. Men skal man så have en udenlandsk host til sit site?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:37

Mikael:

Jeg synes det lyder interessant at gøre det i udlandet. Men skal man så have en udenlandsk host til sit site?

Vi gør det bare med dansk host - og det fungerer helt fint. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:59

Fint fint. Jeg kan forstå at bl.a. TradeDoubler tilbyder affiliateprogrammer fra internationale annoncører, så udlandet kunne da være en fed mulighed også! Så er der bare det med at promovere sit site i udlandet også, men der er vel flere muligheder til det også.

Rigtig spændende :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 18:35

Simon:

Hej Anja,

Tak for rosen Smile

Der er naturligvis flest penge at hente i udlandet. Så kan du få noget op i Italien, er det meget bedre.

Eksempler i Danmark, som jeg regner med tjener 5 - 15k pr. måned (ikke mine sider):

Rygestop

Nupo kur

___

Nupo kur er godt opbygget.. Den kan man godt kigge lidt på, når man laver sin nye side.

Et godt råd er at finde en lille niche. Måske hvis du elsker at male på æg, så skriver en guide / blog om det, og få en affiliate aftale med Kreativ strik (eller hvad nu de blade hedder)

Hej Simon

Super fedt interview med dig! - lærte rigtig meget.

Nu skriver du at siderne der tjener imellem 5k og 15k, kan du fortælle lidt om hvad du bygger det på?
Ser du på hvor mange søgninger der er på google på nupo? eller?
Og er de 5k - 15k ved at bruge penge på adwords / facebook annoncer, du taler meget om, eller snakker vi rent "SEO - besøgende"?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)