Og hvis nogen skulle have en pause, så burde det efter min mening være dem der tuder over karmasystemet. Det er dem som starter de ukonstruktive og infantile diskussioner hver gang. Langt størstedelen af Aminos brugere er tilfredse med systemet som det er, men alligevel skal en lille håndfuld brodne (og fuldvoksne) kar skabe dramatik på grund af de forbandede stjerner.
Stjerner er hundredevis af sammensatte gule pixels og ikke en kniv i hjertet eller ryggen, som nogle Aminoer tilsyneladende tror.
Hvor svært kan det være at opføre sig ordentligt og acceptere, at stjernerne ikke er mere end en lynhurtig tilkendegivelse af, hvad man synes om et givent indlæg.
Og med hensyn til Thomas de Oliveira debatten som fortsætter fra nu og indtil 2024: Det er FINT, at I synes alt hvad han laver er fantastisk og ikke bør kritiseres. Fred være med det. Men her kommer nyheden: Der er andre i universet end jer og jeres ligesindede.
Igen må jeg blot konstatere, at Martin Thorborg er af en langt mere tolerant størrelse end jeg nogensinde bliver. Tænk sig folk ikke kan skue ud over egen næse og forstå, hvor svært det i virkeligheden er at skabe et forum, som imødekommer og lever op til tusindvis af brugeres individuelle krav og behov. Alligevel er det lykkedes for Martin, og hvis du ikke tror på det, så gå lige ud og undersøg hvor mange andre foraer du kan finde, som har samlet ligeså mange iværksættere og værdifulde ressourcer for selvstændige som Amino har.
Du kommer til at lede længe.