Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rang..

Side 5 ud af 9 (83 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du kan overbevise dine SKAT-venner om, at gøre Holbæk til skattefri kommune vil jeg da takke pænt for det :)

Så får du Helle Thorning som nabo :-)
Så pas på!

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:02

Op med humøret Martin! Nu kan der snart ikke være flere ting tilbage på Amino, som ikke er blevet diskuteret helt ned til mindste detalje.

Hvis ikke andet, så ender vi jo med at have verdens bedst tilpassede og brugerorienterede forum - og vi er jo allerede godt på vej! :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 19:06

Martin Thorborg:

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du kan overbevise dine SKAT-venner om, at gøre Holbæk til skattefri kommune vil jeg da takke pænt for det :)

Så pas på!

Dbh Martin

plus manden flytter med og arbejder "hjemmefra"
så han ikke skal betale skat i schweiz ! ;)

mvh
Romlund

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:

Jeg tvivler - kolort og gylle fungerer som effektivt bolværk mod de værste fladpander :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:17

Peter R. Hansen:
eg har langt mere respekt for iværksætteren, der skaber noget konkret - end super kapitalisten der presser citronen til det umennesklige, for dernæst at tage gevinsten ud af DK i diverse skattely.

Helt enig... Det var også derfor jeg foreslog "Captain of Industry" - det er en titel vi, efter min mening, alle burde aspirere efter....ikke mindst i det virkelige liv ;)

Peter R. Hansen:
Omhandlende Amino, er jeg dybt uening i din retorik. Rigtigt nok at der er nogle ting som kunne forbedres, men hvad kunne ikke det?

Just præcis! Hvad kan ikke forbedres? Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor du er uenig i min "retorik".... Du er jo tilsyneladende enig i min pointe.... Så hvorfor ikke lade mig udtrykke mig som jeg nu engang gør?

Som jeg også skrev til Thorborg er jeg rigtigt glad for Amino.... Amino har så bare (som de fleste ting) nogle svagheder/issues, jeg måske synes ville være mere interessante, at diskutere, end lige titlerne, stjernerne eller hvad der ellers dukker op når emnevalget falder på Amino :)

Og så synes jeg i øvrigt det er en yderst interessant diskussion, der ligger og gemmer sig i dit indlæg. Hedge fonds og den slags kunne være en superinteressant disksussion, at følge herinde.... Desværre er det bare ikke en af den slags diskussioner man vælger at samle op...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:21

Martin Thorborg:
jeg bestemmer :-)

Hermed foreslås (ydmygt) ærestitlen "Cæsar" til vores allesammens bademester

Skype-TongueOut

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:32

Fama:

Martin Thorborg:
jeg bestemmer :-)

Hermed foreslås (ydmygt) ærestitlen "Cæsar" til vores allesammens bademester

Skype-TongueOut

Nej ikke cæsar... men bademester, det er godt :D

mvh
Romlund

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:23

Må være ærlig og sige at jeg ikke har gået så meget op i de titler ej heller hvordan det fungerer. Har blot tænkt at det er en form for belønningssystem, som viser en persons aktivitet i at lave/besvare tråde.

Men hvis jeg tænker lidt over det...Amino-karma... Får folk som vælger at ”svine” andre til etc. mere Amino-karma? Det er jo lidt sort eller måske nærmere tragikomisk... ”Be an asshole and get even more points” ha ha

Hmmmm …. What ever it takes…. To be a Hedgefond-ejer (Passer måske meget godt set fra den vinkel).

Personligt kender jeg ikke nogen som bliver belønnet med god karma, hvis de behandler andre dårligt. Men igen, er ej gået så meget op i Amino ”titler”(før end idag ha ha)...Måske det ikke hænger sammen på den måde... Tanken strjefede mig bare...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:24

Christine Boegh:

Må være ærlig og sige at jeg ikke har gået så meget op i de titler ej heller hvordan det fungerer. Har blot tænkt at det er en form for belønningssystem, som viser en persons aktivitet i at lave/besvare tråde.

Men hvis jeg tænker lidt over det...Amino-karma... Får folk som vælger at ”svine” andre til etc. mere Amino-karma? Det er jo lidt sort eller måske nærmere tragikomisk... ”Be an asshole and get even more points” ha ha

Hmmmm …. What ever it takes…. To be a Hedgefond-ejer (Passer måske meget godt set fra den vinkel).

Personligt kender jeg ikke nogen som bliver belønnet med god karma, hvis de behandler andre dårligt. Men igen, er ej gået så meget op i Amino ”titler”(før end idag ha ha)...Måske det ikke hænger sammen på den måde... Tanken strjefede mig bare...

Hvis du sviner andre folk til, så får du sikkert nogle "1 stjerner" og det trækker ned i din karma, så der er styr på tingene :-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Perfekt Big Smile

Bonusforståelse; Ha ha ha så det var derfor der var så STOR polemik omkring alle de Star der... Skype-Giggle ... Ha ha ha det er jo crazy man...Skype-Speechless

Ha en god dag Cool

and  

Side 5 ud af 9 (83 indlæg)