eg har langt mere respekt for
iværksætteren, der skaber noget konkret - end super kapitalisten der presser citronen til det umennesklige, for dernæst at tage gevinsten ud af DK i
diverse skattely.
Helt enig... Det var også derfor jeg foreslog "Captain of Industry" - det er en titel vi, efter min mening, alle burde aspirere efter....ikke mindst i det virkelige liv ;)
Omhandlende Amino, er jeg dybt uening i din retorik. Rigtigt nok at der er nogle ting som kunne forbedres, men hvad kunne ikke det?
Just præcis! Hvad kan ikke forbedres? Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor du er uenig i min "retorik".... Du er jo tilsyneladende enig i min pointe.... Så hvorfor ikke lade mig udtrykke mig som jeg nu engang gør?
Som jeg også skrev til Thorborg er jeg rigtigt glad for Amino.... Amino har så bare (som de fleste ting) nogle svagheder/issues, jeg måske synes ville være mere interessante, at diskutere, end lige titlerne, stjernerne eller hvad der ellers dukker op når emnevalget falder på Amino :)
Og så synes jeg i øvrigt det er en yderst interessant diskussion, der ligger og gemmer sig i dit indlæg. Hedge fonds og den slags kunne være en superinteressant disksussion, at følge herinde.... Desværre er det bare ikke en af den slags diskussioner man vælger at samle op...