Jeg er ikke interesseret i at ændre det jeg har lavet alt for meget. Hvis du kan komme med ideer til en logisk videreføring af rang orden, så vil det være super :-)
|
Jeg synes topplaceringen skal hedde : I skattely
Debat
Jeg er ikke interesseret i at ændre det jeg har lavet alt for meget. Hvis du kan komme med ideer til en logisk videreføring af rang orden, så vil det være super :-)
|
|
Jeg synes topplaceringen skal hedde : I skattely |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ha ha ha, nej consensus er nok ikke vores stærkeste side :-) Dbh Martin |
|
... Tænkepause ... ... I got it.... ....Du & Amino kan bare kalde mig for snulderbasse... ...Ha ha ha.... ... Solstik...! |
Fordi deMib bor i en udkantskommune? |
på den måde. okay :)
Venturekapitalist mvh |
Det er jo blevet omdøbt til " Baglandet ". Han ligner jo også en bagmand på sit billede Synes bare det er sjovt at jo mere folk tjener, desto mindre tjener de lige pludselig. Så " I Skattely " lyder som en god omgang standup der giver Mikkel bylder i røven, og hvem har ikke lyst til at se det billede for sig ? |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
|
Man kunne også have en kategori til en der skriver en masse indlæg som ikke har noget med iværksætteri at gøre og kalde den " Irriterende narrøv " Jeg tager gerne første tørn i den kategori |
Hvis du kan overbevise dine SKAT-venner om, at gøre Holbæk til skattefri kommune vil jeg da takke pænt for det :) |
Så får du Helle Thorning som nabo :-) |