Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er det slut med succesgebyr på Virksomhedsbørsen, læs ændringerne her

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

På bl.a. QXL kan man stille spørgsmål til sælger inden man køber og jeg mener også det var sådan på DBA. Spørgsmål og svar kan læses af alle. Var det en idé? Så har man de oplysninger man skal bruge før man smider en plovmand og kontakter sælger med et bud.

Det har jeg tænkt på, men bliver også helt træt ved tanken om alle dem der vil tage røven på os og udveksle oplysninger.
Når mere end 50 % på den gamle model har snydt os, så efterlader det ikke stor tiltro til at den model vil virke desværre.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Nicolaj Thomasen:

På bl.a. QXL kan man stille spørgsmål til sælger inden man køber og jeg mener også det var sådan på DBA. Spørgsmål og svar kan læses af alle. Var det en idé? Så har man de oplysninger man skal bruge før man smider en plovmand og kontakter sælger med et bud.

 

Det har jeg tænkt på, men bliver også helt træt ved tanken om alle dem der vil tage røven på os og udveksle oplysninger.
Når mere end 50 % på den gamle model har snydt os, så efterlader det ikke stor tiltro til at den model vil virke desværre.

Dbh Martin

Når det er offentligt, så tror jeg at folk er rigtig gode til at melde andre, hvis der er nogle regler som bliver brudt. I kan jo gøre det til en plusfeature og afskære snydere fra muligheden fremover.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolaj Thomasen:

Martin Thorborg:

Nicolaj Thomasen:

På bl.a. QXL kan man stille spørgsmål til sælger inden man køber og jeg mener også det var sådan på DBA. Spørgsmål og svar kan læses af alle. Var det en idé? Så har man de oplysninger man skal bruge før man smider en plovmand og kontakter sælger med et bud.

 

Det har jeg tænkt på, men bliver også helt træt ved tanken om alle dem der vil tage røven på os og udveksle oplysninger.
Når mere end 50 % på den gamle model har snydt os, så efterlader det ikke stor tiltro til at den model vil virke desværre.

Dbh Martin

Når det er offentligt, så tror jeg at folk er rigtig gode til at melde andre, hvis der er nogle regler som bliver brudt. I kan jo gøre det til en plusfeature og afskære snydere fra muligheden fremover.

Holder du ikke ferie :)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:
Nicolaj Thomasen:

Martin Thorborg:

Nicolaj Thomasen:

På bl.a. QXL kan man stille spørgsmål til sælger inden man køber og jeg mener også det var sådan på DBA. Spørgsmål og svar kan læses af alle. Var det en idé? Så har man de oplysninger man skal bruge før man smider en plovmand og kontakter sælger med et bud.

 

Det har jeg tænkt på, men bliver også helt træt ved tanken om alle dem der vil tage røven på os og udveksle oplysninger.
Når mere end 50 % på den gamle model har snydt os, så efterlader det ikke stor tiltro til at den model vil virke desværre.

Dbh Martin

 

Når det er offentligt, så tror jeg at folk er rigtig gode til at melde andre, hvis der er nogle regler som bliver brudt. I kan jo gøre det til en plusfeature og afskære snydere fra muligheden fremover.

Holder du ikke ferie :)

TJek Dato'en ;)

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se ideen med at ændre betalingsmodellen. Bare den tid der ellers skulle bruges på at følge op på tidligere annoncer og se om deres virksomheder eller domæner/andre aktiver har skiftet ejer og om den nye ejer har set annoncen her er jo til at få hovedpine af - og den endelige salgspris har i jo heller ikke automatisk adgang til. Hvor der kan svindles der vil svindles.

Synes dog at 495 er i overkanten for de af os der leder efter en mindre webshop eller lignende deltidsvirksomhed. Her kan der jo sikkert let gå et par måneder med at "ose" og stille "dumme spørgsmål" før man slår til og her er 14 dage ikke lang tid - så der er ingen tvivl om at i udelukker en stor del på den konto.

Prøv at vende tilbage til valget efter en måned eller 2 når i har set hvor mange der reelt benytter muligheden - og overvej så om mon ikke det alligevel ville være en bedre forretning for jer at tilbyde virksomhedsbørs som en merværdi i et Amino Plus abonnement.

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og problemet er da nøjagtigt det samme, ved 14dage for 495kr.

Ofte er der jo ikke seriøst mulighed "i at kontakte alle dem man vil" - idet de på den ene eller anden måde ikke opfylder ens egen kriterier, eller det efter en KORT dialog viser sig, at være meget dyr varm luft.

 

Klippekort derimod, vil som jeg ser det, give os en bedre mulighed for at kontakte sælgere - uden at "rive lommen af os selv" - for sandt at sige, det gør vi ikke, men det er klart, at det ikke altid vælter rundt med de virksomheder man selv skal bruge - den beskrivelse nogle virksomheder laver, tigger ligefrem om at man skriver "intetsigende" beskeder, fordi de simpelthen ikke er "komplette" i beskrivelse, der på nogen som helst rimelig måde kan danne grundlag for om en kontakt til vedkommende vil være givende.

 

Klart 495kr gør INGENTING for et virksomhedskøb - meeen, mange bække små....

Jeg tror personligt, at I vil komme til at tjene mere på en klippekortsløsning.!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thumbs up for den nye model. Det giver sikkert også langt mere seriøse henvendelser på ens annonce! Win-win for alle andre end dem der betaler for kontakt til en virksomhed, der har smurt lidt tykt på i annonceteksten Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syndes det er en udemærket model, den fjerner tvivls spørgsmål i forhold til om man skal betale til Amino.

Jeg blev sidste år telefonisk tilbudt en virksomhed, som 14dage senere også blev lagt ud på Amino. Der kunne der komme tvivl om jeg have fået kontakten via Amino og skulle betale feen.

Nu blev det ikke til noget, men jeg synes at man skulle gøre sig klart at der ikke er noget der er gratis her i livet, hvis man ringer til sin advokat eller revisor koster det også med det samme.

Mvh.

Thomas Bonde

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jln:

Jeg kan sagtens se ideen med at ændre betalingsmodellen. Bare den tid der ellers skulle bruges på at følge op på tidligere annoncer og se om deres virksomheder eller domæner/andre aktiver har skiftet ejer og om den nye ejer har set annoncen her er jo til at få hovedpine af - og den endelige salgspris har i jo heller ikke automatisk adgang til. Hvor der kan svindles der vil svindles.

Synes dog at 495 er i overkanten for de af os der leder efter en mindre webshop eller lignende deltidsvirksomhed. Her kan der jo sikkert let gå et par måneder med at "ose" og stille "dumme spørgsmål" før man slår til og her er 14 dage ikke lang tid - så der er ingen tvivl om at i udelukker en stor del på den konto.

Prøv at vende tilbage til valget efter en måned eller 2 når i har set hvor mange der reelt benytter muligheden - og overvej så om mon ikke det alligevel ville være en bedre forretning for jer at tilbyde virksomhedsbørs som en merværdi i et Amino Plus abonnement.



Du kan for 1995 kr. bruge Amino Virksomhedsbørs så meget du vil i 6 mdr.
Hvis du ikke kan finde din virksomhed på den tid, så er der noget andet galt.
Det betyder med andre ord, at du nu sparer min. 3.000 kr. i forhold til den gamle model, så nej, jeg ser ikke problemet.
Dertil kan du kontakte alle de guld og sølv annoncer du vil og du handler helt gratis.

Vi ser tiden an, men nok mere end 1-2 måneder.

Dbh Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er både fordele og ulemper som jeg ser det.

Jeg kigger jævnligt i virksomhedsbørsen for at se om der er noget spændende, der kunne være aktuelt at købe.

Min oplevelse har tidligere været at der er rigtig mange dårlige annoncer, der reelt ikke giver brugbare oplysninger overhovedet, således man som køber kan vurdere om et køb kunne være interessant. Jeg ville da som minimum forvente at en sælger vil forsøge at skabe interesse omkring sin "vare".

Jeg vil forvente at de seriøse virksomhedssælgere vil vælge én af 2 veje:

1.
Annoncøren vil beskrive sin virksomhed rigtig godt, således det er interessant for en potentiel køber at betale for at komme i kontakt. En dårlig annonce vil nok ikke få noget respons overhovedet.

2.
Annoncøren vil betale for at annoncen er tilgængelig for alle, fordi vedkommende har en seriøs "vare" vedkommende vil sælge. Sælgere der sætter deres virksomhed til salg, for at se om de kan sælge til overpris, eller sælge varm luft, vil fremover forhåbentlig holde sig langt væk.

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)