Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate markedsføring under kritik

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

avisabonnement tilbud har et svingende antal tilbud, det er tydligt under hvert tilbud at det er en reklame for det enkelte dagblad. Jeg kan ikke lige se hvad jeg skulle lave om der, må jeg nok indrømme :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:46

Passiv +:

Så der er ikke nogen af jer der skriver Reklame i fremtiden ?

Lader i dem så bare kører som nu

Kan ikke se hvorfor vi skulle skrive REKLAME nogen steder.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:50

Det kan godt være det er mig der tolker lovgivningen for firkantet

Sidst jeg lavede noget med markedsføringskik ville de tage hele måneds omsætning retur..

nok bare mig der er hjernevasket :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:51

Jeg er heller ikke jurist, men man skal da mærke efter med sig selv om det man laver kan forsvares, og man selv synes det er i orden :-). Så er du kommet langt i mine øjne.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 16:55

Ja hvis man har sider og de har sagt det skal fremgå at være reklame og de mener det ikke fremgår tydligt nok, kan de vel altid tilbageholde eller slette det omsatte..

De har jo også en røv der skal reddes hvis et media ikke er tydelige nok

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:11

Klap lige hesten indtil der kommer noget fast at forholde sig til.

Står der "reklame" på Pricerunner over eller under "gå til butik" knappen? Nej

Står der "reklame" over Sponsorlinks på Amino? Nej

Står der "reklame" når mobilsiden.dk får lov at skrive en artikel på Ekstra Bladet? Nej

osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 17:34

Sponsorlink står i bunden > Køb et amino Sponsorlink

Kender ikke lige de andre, men gør de lovligt eller har nogen bare set sig sure på denne verden ?

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:35

Der er kommet en opfølgende artikel: http://avisen.dk/minister-ind-i-sag-om-a-kasse-fusk_129493.aspx

-----

Nu hvor der igen er fokus på affiliate sider, så håber jeg, at I andre også vil tage et ekstra kritisk blik på jeres sider. Det skulle jo gerne være tydeligt, at der er tale om et par enkelte brådne kar og isolerede fejltagelser - Ikke en hel industri, som konsekvent er på kant med markedsføringsloven.

Det er muligt, at Avisen.dk udøver sensationsjournalistik og deres kritik ikke er fair, men hvis vi alle havde haft en "om siden" side, hvor folk kunne læse, at vi modtager kommission for salg og ikke repræsenterer de firmaer vi reklamerer for, så tror jeg vi havde undgået en del af postyret.

Det er selvfølgelig nemt at være bagklog, men jeg håber, at I andre også vil bruge lidt ekstra tid på at tænke over hvordan vi undgår negativ opmærksomhed i fremtiden.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Hedegaard:
Nu køber jeg også snart PLUS, så jeg kan se hvem der giver mig 1 stjerne i hver eneste indlæg! Vil gerne vide hvad der er galt med mine indlæg!

Slap af - det er naturligvis Thorborg selv, der ser om du tager tegnedrengen frem ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:51

"Er det juridisk lovligt og etisk forsvarligt, at statsanerkendte a-kasser betaler provision til hjemmeside-ejere, hvis sider påstår at være neutralt oplysende, men hvis formål er at lede folk videre til de pågældende a-kasser for at få folk til at melde sig ind i dem - og hvad begrunder ministeren sin vurdering med?"

Problemet er vel at websitet netop ikke oplyser det er reklamefinanseret. Websitet må vel konkludere alt det de vel, bare de har dokumation for at det er danmarks billigste a-kasser, hvis det nu er det de skriver.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)