Vi søger markedsføringsmidler til at løbe konceptet i gang. Se websitet her: www.wbuy.dk Se håber på at høre fra dig :-)
|
Jeg kunne måske godt være interesseret. Send mig en mail på marcel@fuursted.net :)
Vi søger markedsføringsmidler til at løbe konceptet i gang. Se websitet her: www.wbuy.dk Se håber på at høre fra dig :-)
|
Jeg kunne måske godt være interesseret. Send mig en mail på marcel@fuursted.net :) |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Send mig en mail på: allan911@gmail.com .. Jeg kunne godt være interesseret i, at putte nogle penge i projektet. |
Digos.dk - Alt i håndværktøj, luftværktøj og sikkerhedsudstyr.
Det lyder spændende og ud fra siden ser det ud til at være et godt projekt. Send mig en mail med jeres kapital behov, og et lille oplæg om hvad jeg får ud af min investering. oskar@meyerandlewinsky.com Mvh Oskar |
Det var ikke det samme koncept, da forbrugerne skulle betale et årligt abn. Men i samme boldgade er det. |
Det ser meget spændende ud. Jeg kunne godt være interesseret, så du må gerne sende mig en mail med jeres kapital behov, og en lille beskrivelse der omhandler, hvad jeg får ud af, at investere i jeres projekt, til kristensen_9@privat.dk - hvis det stadig er aktuelt? |
Hej Drenge, |
Handel med varepartier via Trademen
Hej RBN, Mange tak for din henvendelse. Vores email er franck@wbuy.dk og mobilnr. 26 74 64 84. Vi glæder os til at høre fra dig. Med venlig hilsen Wbuy |