Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:
Jeg ser kun en der har travlt og det er dig, men det er nok mere med at spille violin for sødsuppen!!

Øh-bøh-bussemand. Så vidt jeg kan se er det dig der sidder og kalder folk nævenyttige umodne iværksættere, ikke mig. Det skal du selvfølgelig have lov til, men du kan da ikke regne med, at folk bare lader sådan en sviner stå overhørigt.

Du sætter lighedstegn mellem at give Thomas én stjerne og det at være en dårlig iværksætter, og det synes jeg var en forhastet konklusion.

DesignYOU:
Nej så er det bedere at sidde og pege finger ikke .... bliv dog voksen mand!

Jeg ser dig som en person der åbenlyst ikke har andet at lave end at sidde på Amino dagen lang og få afløb for dine frustrationer, så jeg har lidt ondt af dig!

Og du behøve ikke forsætte i PB jeg er slet ikke i humør til småligheder i dag!

Nej, det lader også til du har en virkelig dårlig dag. En af de værste ting ved raseri er, at det hæmmer vores mulighed for at se klart og komme med relativt ufarvede og konstruktive indlæg. Kvaliteter dit indlæg ovenfor også savner.

Jeg er smigret over, at du opfatter mig på den måde. Det betyder du ligger mærke til mig, uanset om du vil det eller ej. Det samme kan jeg desværre ikke sige om dig!

Hav en rigtig god weekend Allan. Jeg håber jeg får mulighed for at trykke din hånd til et Amino event ude i fremtiden. Så må du lige komme over og præsentere dig selv Wink

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 12:32 | Låst

Hej

Jeg kan sagtens forstå at man kan have lidt behov for bekræftelse når man står der på ti-metervippen og måske åbenbarer noget af sin drøm for andre. Der er jo alt for mange mennesker efter min mening der nærmest bærer et panser for at andre ikke skal få et kig indeni, - så de mennesker der tør og vover at delagtiggøre andre i deres følelser, - skal opmuntres til at gøre det. Jeg tror det giver et bedre liv, - det har det gjort for mig.

Amino er for begyndere, og det er jo helt legitimt at føle sig hævet over alle amatørerne, - men så bør man forlade stedet og gå videre op af trappen til rigdom og berømmelse.Den finder du ikke på Amino alligevel. Man skal ikke stå tilbage på midtertrinene, og gøre nar af andre fordi man selv er blevet dygtigere. Så spærrer man vejen, mere end noget andet.

Man ser jo heller ikke en ski-instruktør ligge flad af grin over skiskole elevernes "Bambi-ben" - sådan fungerer forretningslivet ikke. Derfor er det paradoksat at de som mener de er så professionelle opfører sig så amatøragtigt.

Så jo, stjerne kan have en betydning. Måske ikke for dig eller mig, - men jeg respekterer at det har betydning for nogen, - og så bruger jeg det positivt ved at give mange stjerner hvor jeg ikke kan tilføje noget skriftligt.

Michael         

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Stjernesystemet er da en glimrende måde at tilkendegive enighed om en tilkendegivelse eller et indlæg uden at man selv ønsker at deltage i debatten.

Og betydningen af disse ratings, som du finder overalt på nettet, er temmelig stor. Hvis ikke du har opdaget det endnu, så sker det nok en dag Smile

Det er såmænd da også super...altså at man kan tilkendegive enighed eller uenighed i et indlæg. Det er jeg helt med på.
Men for filan hvor jeg synes det er vildt ulogisk, at der i så høj grad bliver debatteret de tilkendegivelser. For så ryger betydningen jo fløjten! 

Man debatterer det, at være uenig - i stedet for det, man er uenig om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35 | Låst

Hej Rikke.

Jeg kan godt forstå din forundring.

Generelt set, så handler sociale forums ikke om at forstå, men om at acceptere, når det gælder holdninger/synspunkter. Disse tråde som du henviser til skabes på baggrund af at man ikke forstår og tonen er også der efter. Der er ingen vindere.

Det bedste man kan gøre, er at bruge sin nysgerrighed og spørger ind. Ikke for at forstå, men for at få indsigt.

I accepten må man selvfølgelig også acceptere andres holdninger på godt og ondt – Amino karma. For at kunne forstå hinanden kræver det åben dialog, hvor man ikke er begrænset i sin kommunikations midler. Dette er man, når man kun kan bruge de skrevne ord.

Jeg er bange for, at din forundring kun kan løses igennem dialog (face2face) da du ønsker at forstå.

Star

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:35 | Låst

Lagersalg123 - JEN:
samt at antallet af virkeligt kvalificerende debatter

Som du så er garant for ? Husk der er forskel på at være veltalende, og så vide hvad man taler om

Lagersalg123 - JEN:
Præcis som du skriver du laver økologisk rengøring uden at du ved en henvendelse vil påvise det eller forklar mig hvad det er,

Du er så en af de meget få ( ca 2 stykker) som jeg aldrig vil svare her på Amino. Jeg har aldrig set indlæg fra dig, som ikke er ude på at skabe splid. Så derfor svarede jeg ikke på dit indlæg om økologisk rengøring. Hvis jeg ikke vidste hvad økologisk rengøring var, kunne jeg have googlet det, og spillet klog. Men jeg orker simpelthen ikke at give energi til din trollvirksomhed. Og mon ikke det var derfor at Thorborg var tæt på at smide dig ud fra Amino ? Du rettede så ind som en skoledreng den næste dag. Men nu er du så i gang igen.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:37 | Låst

Jimi Hove:
Sådan fungerer det tit i verdenen, hvis du ikke har opdaget det, så sker det nok en dag :-)

Og lige som sidekommentar.

Jeg tegnede Plus abonnement i forbindelse med Haiti og pengene gik til et godt formål, jeg forærede min bog væk som jeg aldrig fik til en blokaktiv russer som havde mere brug for den (håber hun har fået den). MEN du kan være 100% sikker på at jeg ikke gentegner abonnementet med mindre et eller flere af følgende ting er opfyldt:

1. Der gives mulighed for blokering af brugere man ikke vil se indlæg fra og derved også fraskriver dem muligheden for at kommentere i ens egne oprettede tråde.

2. Pengene igen går til et velgørende formål.

3. Der er ryddet op (hvilket dog ser ud til at være på vej, men lad os nu se)

Så MT kan give alle de stjerner han ønsker, men det er nok en god forretning at sørge for at de betalende kunder er tilfredse.

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:40 | Låst

Lagersalg123 - JEN:
Så MT kan give alle de stjerner han ønsker, men det er nok en god forretning at sørge for at de betalende kunder er tilfredse.

Lige i dit tilfælde er det så ikke tilfældet

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:42 | Låst

Jimi Hove:
Jeg har aldrig set indlæg fra dig, som ikke er ude på at skabe splid.

Enten kan du ikke læse eller også er du blokeret.

Jimi Hove:
Hvis jeg ikke vidste hvad økologisk rengøring var, kunne jeg have googlet det, og spillet klog.

Jeg spørger dig fordi du sælger det og for at få svar, du vælger så ikke at svare på hvad det er for en vare du reklamerer med, men jeg kan da godt få nogle andre til at ringe til dig og spørge, hvis det så kan få dig til at svare.

Jimi Hove:
Og mon ikke det var derfor at Thorborg var tæt på at smide dig ud fra Amino ? Du rettede så ind som en skoledreng den næste dag. Men nu er du så i gang igen.

Martin Thorborg må selv svare for om han har været ved at smide mig ud, jeg har klart og entydidigt tilkendegivet mine holdninger, og dem står jeg ved. Jeg har ikke rettet ind, jeg er begyndt at undlade at spilde tid på nonsensindlæg.

Jimi Hove:
Du rettede så ind som en skoledreng den næste dag.

Og pas nu på du ikke kommer for godt i gang med personlig chikane, det kommer der IKKE noget godt ud af.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:43 | Låst

Pleeeeeeeeaaaaaaaase stop med personlige angreb på hinanden - og snak om hvem der har givet hvilke stjerner til hvem og hvorfor!!! Det var absolut ikke meningen med indlægget.

Jeg har forstået, at stjernerne har stor betygning for mange.
Jeg vil bare gerne have at man måske lige tænker over, om ikke de har FOR stor betydning.
Det er ikke min opfattelse, at det er super sundt at lægge så stor vægt på andre menneskers mening. Specielt ikke i et forum hvor langt de fleste er fuldstændigt fremmede og ofte også anonyme.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:43 | Låst

Er det ikke en drømmeverden lagersalg ?

Skær de belastende væk så de ikke kan se dig og du ikke kan se dem.. ?

Så får man ikke kritik, men kun ros, da man så nok vælger og sige god for dem der støtter og blokere dem der siger imod.

Fedt MT har valgt og støtte en god sag, men amino er jo en forretning der koster penge at drive..

Jeg håber også selv på en stor oprydning herinde, men håber da ikke det kun er dem man kan li og der giver en ret der skal blive.. Så lever man i en drømmeverden og får kun ros og så kan man ende med en forretning med stor fiasko da ingen har stilletkritisk spørgsmål til dit projekt..

Lidt som dem der siger de har verdens bedste ide, men de vil ikke fortælle nogen om den, hvordan ved man så om det er en god ide ? Det er kun en ide man selv har eller venner og familier også siger i ren støtte.

Håber amino snart smider det sure og gamle ud og i skraldespanden

mikkel

Side 4 ud af 8 (74 indlæg)