Øh-bøh-bussemand. Så vidt jeg kan se er det dig der sidder og kalder folk nævenyttige umodne iværksættere, ikke mig. Det skal du selvfølgelig have lov til, men du kan da ikke regne med, at folk bare lader sådan en sviner stå overhørigt. Du sætter lighedstegn mellem at give Thomas én stjerne og det at være en dårlig iværksætter, og det synes jeg var en forhastet konklusion.
Nej, det lader også til du har en virkelig dårlig dag. En af de værste ting ved raseri er, at det hæmmer vores mulighed for at se klart og komme med relativt ufarvede og konstruktive indlæg. Kvaliteter dit indlæg ovenfor også savner. Jeg er smigret over, at du opfatter mig på den måde. Det betyder du ligger mærke til mig, uanset om du vil det eller ej. Det samme kan jeg desværre ikke sige om dig! Hav en rigtig god weekend Allan. Jeg håber jeg får mulighed for at trykke din hånd til et Amino event ude i fremtiden. Så må du lige komme over og præsentere dig selv |
Hej
Jeg kan sagtens forstå at man kan have lidt behov for bekræftelse når man står der på ti-metervippen og måske åbenbarer noget af sin drøm for andre. Der er jo alt for mange mennesker efter min mening der nærmest bærer et panser for at andre ikke skal få et kig indeni, - så de mennesker der tør og vover at delagtiggøre andre i deres følelser, - skal opmuntres til at gøre det. Jeg tror det giver et bedre liv, - det har det gjort for mig.
Amino er for begyndere, og det er jo helt legitimt at føle sig hævet over alle amatørerne, - men så bør man forlade stedet og gå videre op af trappen til rigdom og berømmelse.Den finder du ikke på Amino alligevel. Man skal ikke stå tilbage på midtertrinene, og gøre nar af andre fordi man selv er blevet dygtigere. Så spærrer man vejen, mere end noget andet.
Man ser jo heller ikke en ski-instruktør ligge flad af grin over skiskole elevernes "Bambi-ben" - sådan fungerer forretningslivet ikke. Derfor er det paradoksat at de som mener de er så professionelle opfører sig så amatøragtigt.
Så jo, stjerne kan have en betydning. Måske ikke for dig eller mig, - men jeg respekterer at det har betydning for nogen, - og så bruger jeg det positivt ved at give mange stjerner hvor jeg ikke kan tilføje noget skriftligt.
Michael