Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De dér stjerner...

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vi snakker stjerner er der faktisk hele 3 indlæg oppe i topoversigten om netop stjerner..

Hold da op det fylder meget nu :-O

Denne tråd

Thomas barnligt tråd

Og stiftelse af ApS

Så få dog de anonyme stjerner væk

Stjernekaster.dk er ledigt ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:
Man kan jo tydeligt høre på dig at du ikke har fattet en skid af de indlæg plusgiverene har skrevet, om hvorfor de gav mig plus. 

En af grundene er bl.a. at jeg har taget til mig af kritik fra jeg startede her til nu.

Du skriver det jo selv, så hvorfor skal du sidde og sige til mig, at jeg 'tydeligt ikke fatter en skid'? Du fik overvejende et Plus medlemskab fordi de kære medlemmer ville dæmme op for den stjernemobning, du var udsat for.

Det er der ingen skam i, men jeg synes som sagt ikke du skal sidde og give Rikke en anden og anderledes usand version, som lidt for tydeligt bærer præg af, hvordan du selv ønsker at opfatte donationen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:47 | Låst

BZR :

Vil du ikke lade være med at prøve at manipulere med en 14 årig dreng. Jeg forstår dit behov for at retfærdiggøre dine mange negative stjerner, og indstilling. Men vi er nu flere af dem som gav ham det, som ville have givet ham det alligevel, og det skriver vi også i tråden.

Så der er faktisk ingen grund til at jagte ham mere, nu må i finde en anden . Er det okay ?

Og til Rikkepigen, i det her meget enestående tilfælde taler vi om en gruppe af mænd , som chikanerer en 14 årig dreng LIGEMEGET hvad han skriver, og det er der bevis på. Normalt fungerer systemet fint :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:53 | Låst

Hej igen,

Jeg sætter lige min fod ned og kræver at debatten IKKE kommer til at handle om Thomas! Faktisk ville det være en super øvelse, hvis vi kunne prøve at tage en hel debat uden at drøfte hans specifikke stjerne- og plussituation.
(Thomas, det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke må være med i debatten:-) Det betyder bare, at det ikke handler om din konkrete situation!)

Min tanke med indlægget udsprang sig godt nok fra debatten fra i går (og fortsat i dag)...men det var mere de overordnede konsekvenser min hjerne drog ud fra den debat, jeg ville smide op i forummet her:
 - Kan det virkelig passe, at de stjerner har så stor betydning - generelt?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:57 | Låst

Fuldstændig enig med Rikke.

Prøv nu lige at spænde hjelmen folkens - de 2 tråde i går var da totalt afsporet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:59 | Låst

Rikke :

Hele diskussionen om Thomas er NETOP en diskussion om stjernesystemet. Pr øv at forestil dig HVER gang du skrev , ligemeget hvad du skrev , blev du overfaldet af en gruppe smålige mænd, der i ly af mørket fik dig til at se dårlig ud, måned efter måned , så ville du nok også blive ked af det.

Men som jeg siger fungerer systemet ellers fint. Synes jeg i hvert fald. Jeg stemmer i 99 % af tilfældene kun på +knappeen, hvis jeg får noget godt ud af indlægget. De gange hvor jeg synes et indlæg er helt hen i vejret, giver jeg min mening til kende, eller ignorerer det. Personligt synes jeg det lidt taberagtigt at give minusstjerner, og på den baggrund kunne man godt afskaffe systemet. Det kan du have ret i. Men hvis folk nu gjorde som mig, kunne man sprede glæde med systemet, i stedet for negativitet. Det jo helt op til folk , hvad de vil have ud af det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:07 | Låst

Beklager Rikkepigen. Det var ikke meningen at søle din tråd til, men når nu Jimi skal sidde og hænge mig ud, og fortsætte med hans infantile personangreb, så må jeg have lov til at forsvare mig i samme forum.

Jimi Hove:
Vil du ikke lade være med at prøve at manipulere med en 14 årig dreng. Jeg forstår dit behov for at retfærdiggøre dine mange negative stjerner, og indstilling. Men vi er nu flere af dem som gav ham det, som ville have givet ham det alligevel, og det skriver vi også i tråden.

Jimi, er det fordi du ikke kan forstå, eller er det fordi du ikke vil? Jeg er seriøst i tvivl.

For det første: Jeg synes det er helt fint Thomas er blevet Plus medlem. Og jeg synes det er helt fint, at han har videresendt en liste til sine største fans, hvor undertegnede og en masse andre bliver hængt ud som dem, der konsekvent giver ham én stjerne. Tillykke med det - men igen, du har tydeligvis ikke anstrengt dig for at forstå sammenhængen, og du har slet ikke spurgt mig, hvorfor jeg har givet ham én stjerne.

Jeg er virkelig træt af, at du konstant gør Thomas til et offer. Han har fået rigtig mange dårlige stjerner, fordi han generelt klapper for meget ryg, og stort set aldrig kommer med brugbart indhold udover 'jeg er enig', 'jeg er uenig', 'I er FANTASTISKE' og kan du ellers komme til.

Det synes du måske er fint, men det er der tydeligvis andre, der ikke gør. Derfor synes jeg det er for meget du, Thomas og en håndfuld andre bliver ved med at sidde og græde over, at han får 1 stjerne, når det måske i virkeligheden er, hvad mange af hans indlæg er værd. Hvis DU og andre er uenige, så giv ham fem stjerner på lige vilkår med dem, der har givet ham én.

Sådan fungerer systemet, men det har du åbenbart til stadighed rigtig svært ved at forstå.

Forskellen er bare, at I ikke kan nøjes med at følge spillets regler som os andre. I insisterer på at sidde og tude over, hvor hårdt han har det, og hvor meget alle er efter ham. Så nu siger jeg det igen: Hvis du synes hans indlæg er godt, så giv ham fem stjerner. Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at give ham én stjerne, hvis jeg ikke bryder mig om indholdet af hans indlæg. 

Efter jeg blev Plus har jeg også fundet ud af, at Mikkel Demib Svendsen stort set har givet alle mine indlæg én stjerne. Men ser du mig oprette tråd efter tråd, hvor jeg begræder, at han er så ond ved mig? Nej, fordi jeg er faktisk ligeglad. Nogle af mine indlæg fortjener kun én stjerne, og sådan er det jo. Men holdningen er åbenbart, at Thomas kun skal have fem stjerner eller ingen stjerner, fordi han kun er 14 år gammel. Og det synes jeg er en totalt uholdbar holdning.

Jimi Hove:
Og til Rikkepigen, i det her meget enestående tilfælde taler vi om en gruppe af mænd , som chikanerer en 14 årig dreng LIGEMEGET hvad han skriver, og det er der bevis på. Normalt fungerer systemet fint :-)

Der har vi så offerrollen igen. Jeg kan forsvare hver eneste negative stjerner jeg nogensinde har givet. Er det chikane? Kun hvis man er über-socialdemokrat og konstant søger, at sætte andre i en offerrolle.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558

Jimi Hove:

Hej Jimi,
Se - der tabte du mig allerede:-) For jeg skrev ikke den her debat for at drøfte om det er rigtigt eller forkert at forære manden det medlemskab. Det er helt og holdent jeres egen beslutning, og jeg er da kun glad på Thomas' vegne. Og synes faktisk også det er kolossalt venligt af de, der har doneret det...det er da stort!

Men det er for mig ikke lige det, det her handler om. Det jeg ikke forstår er, at man kan føle sig chikaneret (eller måske super glad) pga. de stjerner - hvad enten man gør det på egne eller andres vegne.
Altså - hvad gør de...stjernerne?

Hvad er fordelen ved at fuldstændigt fremmede (og ofte anonyme) mennesker tildeler dine indlæg en karakter? Og hvordan kan det komme til at betyde så meget for så mange?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:07 | Låst

Rikkepigen:
 - Kan det virkelig passe, at de stjerner har så stor betydning - generelt?

Arg ... sådan hjelmen spændt ;))

Det er jo ikke stjerne som har betydning men brugen af dem, at der sidder Amino "eksperter" og jagter en ung iværksætter som med rette laver en del fejl, det gør vi alle, det er jo dem vi lære af, men vi kan kun lære af dem hvis vi bliver gjort opmærksom på dem!

I stedet har der i mange mdr siddet en gruppe nævenyttige voksne iværksættere og delt dårlig karma ud her på Amino, ja det er jo faktisk folk som skulle være et godt ekslembel for de unge!!

/allan

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)