Er der kommentarer til DubLi - gode som dårlige, jeg er på vej ind i det-måske?????? |
http://www.amino.dk/forums/t/13314.aspx
jeg ved at DubLi er opdateret og de ting jeg umiddelbart kan læse om på Amino er gamle.............. er der virkelig ikke én eneste der kender det nye setup? |
Ok, tak - jeg ser nu det som en mulighed i og med nethandlen stiger og stiger og vil man (kunden) ikk´gerne spare penge? joh, det hører vi jo hver dag, og DubLi ligger ikke skjul på at både sælger(producent+DubLi+DIG) og kunde tjener penge på det globale netværk, og hvem bruger ikke nette til at handle på jævnligt? -stort set alle, hvorfor så ikke prøve at starte en forretning op for små midler og måske være med på vognen fra start og samtidig hjælpe sit nære netværk til at sparre penge ;-) |
Hvis du vil hjælpe din venner med at spare penge, skulle du hellere dirigerer dem til nogle af de mere udbredte og etablerede markedspladser, såsom QXL og EBay. Hvis du kunne tænke dig, at starte en forretning op for små midler, så findes der en del dropshipping firmaer og alternativt kan du tjene penge på affiliate markedsføring, det koster heller ikke alverden. Der er så uendeligt mange mere attraktive muligheder end Dubli, så jeg vil da råde dig til at kigge andensteds. Men det er selvfølgeligt bare min mening. |
Jeg kender ikke Dubli i sin nuværende form. Jeg blev præsenteret for konceptet for et par år siden og indbetalte 500 USD uden at få noget ud af det. Jeg ved ikke, hvordan det er idag i forhold til indskud. Men ellers vil jeg da hellere satse mine sparepenge på egen webshop eller udnyrtte markedspladser som eBay, Trendsales, QXL, DBA osv. Jeg er selv lige gået ind i YourNight, som kombinerer ehandel med det bedste fra de sociale medier. Det koster ikke noget at oprette en profil og få muligheden for at tjene penge på sit netværk. Jeg har lavet en lille side om det her: www.bonuspartner.dk Affilate markedsføring er også en mulighed, som det bliver nævnt. Jeg har selv et par sider, hvor jeg har lagt Google Adsense annoncer på. Det er dog ikke noget, der giver mig den store indtjening. Jeg har i stedet valgt at satse på at lave min egen webbutik og har én mere undervejs, der åbner 1. september. E-handlen vokser og vokser og det er forholdsvis enkelt med en webshop at ekspandere og prøve nye forretningsområder/markeder/produkter... Held og lykke med det :-) Glæder mig til at høre om dine erfaringer med Dubli... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Tak for jeres kommentarer, jeg vil nu lige give det en chance og om ikke andet kan det give lidt mere "hår på brystet" -måske man bare skal være åben (og aligevel på vagt) overfor nye forretningsformer :-) |
Hej Nu har jeg selv lige set en total gennemgang af DubLi, og personligt syntes jeg det ser meget spændende ud. Og ud fra hvad jeg har set, syntes jeg det ligner en rigtig god ide. /Kasper |