Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbjedspartnere søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Webshop firma med shops i DK,SE,FI og( UK ) primært henvendt til kvinder mellem 16 - 45 år søger extra produkter. Vi søger efter den samarbejdspartner der har de produkter der henvender sig til vores målgruppe.

Det vi søger lige nu er IKKE køb af produkter - men samarbejde omkring salg af DINE produkter. Vi har lige nu en omsætning på ca. 6.000.000 - 8.000.000 DKK per år og en loyal og målrettet kundegruppe.

Vi leder IKKE efter produkter med et dækningsbidrag på under 100 DKK per solgt enhed og IKKE efter produkter med et DB på over 600 DKK per solgt enhed - helst skal produktet (retail pris) ligge i pris niveauet 400 - 800 DKK incl. moms -

Jeg lægger mit tilf. ud - men hav venligst lidt opmærksomhed på de produkter vi har nævnt ovenfor

1.  Målgruppe kvinder 16 - 45 år

2. DB på ca. 100 - 400 DKK per solg enhed

3. Max salgspris incl. moms til kunden DKK 800

Lidt oplysninger om brugere :

1. Kvinder i norden mellem 16 - 45 (md. besøgende ca. 200.000)

2. UK startes op indenfor 14 dage (samme målgruppe) forventet besøgstal 500.000 per måned indenfor eet år.

3. 9.000 registrerede kunder der allerede har handlet

Kontakt  Henrik

Tlf. +46 8 400 25 181 - Der tales dansk :-)

 

 

 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Åbenlyst spørgsmål , men beklager det vil jeg ikke oplyse her. Det er forresten ikken kun een shop men flere shops. Du er mere end velkommen til at ringe, men hav forståelse for at jeg ikke har lyst til at åbne op for hele godteposen her i offentligt forum. Dette var faktisk også årsagen til at jeg lagde mit Svenske tlf.nr

 

Mvh.

 

Henrik

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Henrik

Snakker vi dropshipping til kunden i de respektive lande?

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

 

Ja droshipping kan vare en modell, varer i kommision en anden model - men på sigt ønsker at have eget varelager, hvis varen kan sælges. Vi vil anvende denne fremgangsmåde, da jeg tror at der må være en del aminoer med ret vare/produkt og som kan se fordelen i et samarbeje omkring salg af den pågældende vare , alternativt se en mulighed for expansion till Sverige, Finland og eller UK

 

Mvh.

 

Henrik

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

 

Vi har en webshop med produkter der henvender sig til svenske mænd og kvinder i aldersgruppen du nævner. Produkterne er mainstream og prisstrukturen er meget attraktiv i forhold til vores konkurrenter. Vi behøver noget mere trafik for at komme ud over den kritiske masse.

Ring hvis du er interesseret i at høre mere.

 

mvh // Lars.

Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Giv mig venligst et ring på 2325 6794 - mvh. Henrik

 

Ps. vi kan nå 290.000 Unikke usere per dag i Sverige  afhængigt af målgruppen

 

Mvh.

Henrik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)