Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket antal besøgende = reklamer på siden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvor mange besøgende skal en side have før, det bliver aktuelt at snakke reklame på siden. Hvornår er det interessant for de reklamerende, og hvornår er det interessant for ejeren af siden.

Jeg ved der findes tusind svar på dette spørgsmål, og ingen af dem kan være nøjagtige, da mange faktorer kan spille ind. Men for at præcisere det lidt, tænker jeg primært på blogs.

Jeg håber at nogen kan gøre mig klogere. :)

På forhånd tak

- Alexander

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:58

Alt efter humør..

Formeget reklame på en mindre side kan skræmme brugerne..

Modsat skal der kun et besøg der klikker på et adword til at du laver penge..

Så prøv dig frem? :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:02

Hvis du vil sælge bannerplads direkte til annoncører og ikke igennem et affiliatenetværk eller AdSense, så kræver det mange daglige besøgende. Du kan se visningspriser fra nogle af de store danske sites her: https://addealing.com/, tryk F5, så kommer der nye eksempler. CPM = 1.000 visninger. Så kan du selv regne ud at hvis din side har 100 visninger om dagen, så er det under 1.000 kr. om måneden og hvis annoncøren samtidigt skal bruge lidt tid på at holde annoncerne opdateret og tjekke statistik osv., så bliver det alt for dyrt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 01:23

@ swon - Jeg har helt styr på hvor mange meget reklame der skal være op siden, men er mere i tvivl om hvor mange besøgende om månede man ca. ville påregne at have før det giver lidt skejser.

@ Nicolaj - Mange tak for svaret. Jeg kan nærmest hører at du mener Adsense eller et affiliate-netværk er en bedre løsning.

Jeg ved det er svært at sige, men er der noget minimun af besøgende man bør have før det begynder overhovedet at kunne betale sig med reklamer på sitet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:15

alexanderspliid:

Jeg ved det er svært at sige, men er der noget minimun af besøgende man bør have før det begynder overhovedet at kunne betale sig med reklamer på sitet.

Nej ikke med en blog og især ikke hvis du kan finde virkelig relaterede affiliate kampagner til dine indlæg, så kan du få en virkelig høj konvertering, hvis det gøres på den rigtige måde.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:59

alexanderspliid:

Du kan evt. bare starte med adsense, hvis du ikke ønsker at bruge for lang tid på det, imens pengene er små. Adsense udskifter selv annoncerne og google forsøger at lave dem relevante ift. dit indhold.

Når du mener at du vil bruge lidt mere tid på at optimere din indtjening, så sæt nogle relevante affiliate kampagner ind istedet, som Nicolaj også foreslår. Hvis kampagnen er direkte relateret til det du skriver om, så behøver du ikke mange besøgende før at du kan se at det giver noget :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:14

Hej

Lidt off-topic, men er der ikke steder hvor man kan få en gratis blog? - Vil gerne igang med at afprøve et par ting, og tror en blog vil være det helt rigtige.

Håber nogen kan hjælpe.

Bendtsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:

Lidt off-topic, men er der ikke steder hvor man kan få en gratis blog? - Vil gerne igang med at afprøve et par ting, og tror en blog vil være det helt rigtige.

Fy skam dig fordi du er off-topic. Men kig her http://wordpress.com/

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)