Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os har vi 30 dages backup liggende og du har Gratis genoprettelse inkluderet i din webhotel pris.

Servicen og ikke mindst den ekspert viden vi har om Joomla er noget ingen andre kan følge Smile

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 12:56

Hej Lars

Tak for link. Men der står jo lige det som jeg antyder:

"Dette er kun en midlertidig løsning for at minimere de vanskeligheder nogle kunder oplever med Joomla og PHP safe mode. Vi arbejder naturligvis videre på at kunne tilbyde webhoteller med Safe Mode Off til de kunder, der efterspørger det." Citat surftown

Det er derfor jeg siger at jeg køber og anbefaler altid kun webhotel der har indstillinger på serveren som passer 100% til Joomla, og wordpress for den sags skyld. Hvorfor anbefalde noget som er lappet med gaffetape, når man kan købe noget der virker.

Men jo surftown virker vist ok med deres save_mode_patch.

Thomas Kjær

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:59

Thomas Kjær:

Hvorfor anbefalde noget som er lappet med gaffetape, når man kan købe noget der virker.

Fordi gaffa kan fixe alt !

Ej, spøg til side, så bør jeg måske nævne, at Meebox selvfølgelig tilbyder php_safe_mode on/off alt efter, hvad du som kunde ønsker. Det kan hurtigt og nemt klares via kontrolpanelet :-)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:00

Steder som One.com m.m. vil jeg ikke anbefale. Har flyttet flere hjemmesider for firmaer, der i sin tid har oprettet siderne hos dem. Hastighed falder drastisk eftersom de fylder serverne med flere og flere sider.

Jeg vil anbefale dig internet123. www.i123.dk.

Det kører bare, og hastigheden er i top! De har webhoteller specielt henvendt til Joomla, med alt hvad der til hører.

Jeg benytter mig af en Prof serverløsning hos dem, hvor jeg har min egen server, (specielt opsat til Joomla) til alle mine sider.

Supporten er også genial, der er hurtig svar på mail, og telefon. Og så er de nede på jorden og til at snakke med :-)

Til dit brug kan du finde flere forskellige slags webhoteller hos dem, tag et kig.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har flyttet en del af mine sider over på Meebox og de kører med safe mode off og virker 100% som det skal..

jeg flyttede en del sider væk fra Surftown da der var lidt problemer med surfown og noget opload ved joomla og wordpress

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  Symatic Skrevet kl. 13:02

der står: "minimere de vanskeligheder" citat surftown.

Det svare jo til at du køber en ny honda 900 ved mig, og så kan jeg garantere dig at det er 70 -80 % sikkert at dit forhjul ikke ryger af i næste sving, fordi der lige er gaffe på. ;)

Den sidste er lidt en joke.

Jeg tjekke op på Meebox og køber nok et webhotel og tester der. Så må vi se hvordan det er.

Thomas K

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:10

Hej Thomas

Det lyder til at du har temmelig godt styr på Joomla og opsætning :-)
Udover safe mode off, hvad skal man så være særligt opmærksom på ved et webhotel? (jeg har nemlig planer om at tilføje sådanne parametre til min oversigt, men har ikke kunnet finde 100% ud af hvad hvilke parametre jeg burde have med)

Thomas Kjær:

Jeg tjekke op på Meebox og køber nok et webhotel og tester der. Så må vi se hvordan det er.

Hvis du tester og kommer frem til et resultat hos Meebox, så hører jeg gerne mere om det, da jeg netop har Meebox med i min oversigt.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  Symatic Skrevet kl. 13:47

Hej Erik

De åbenlyse ting er jo de kravspec som de enkle CMS har. Og joomla har jo save mode, open base dir, global reg etc. som skal være iorden.

Udover det så er det jo noget med at lave en serveropsætningen, som er lige så sikker (eller mere sikker) som den sikkerhed som disse funktioner udgør man slår fra. Så dit spørgsmål om hvilke parametere der mere skal på din liste, udover dem som vi indtil nu har snakket om her i tråden, kan vi jo stille som et åbent spørgsmål, og håbe på at dem der udbyder top_webhoteller kan komme med en liste over hvad de gør for at holde sikkerheden oppe, selvom der bliver lukket op for save mode, globale variabler og andre lækre funktioner.

Der er bare et problem i den her debat. Vi kan ikke komme til at se webhotels udbydernes serveropsætning, og vi kan heller ikke se hvor mange "kunder, altså os " der køre på hver CPU og ramblock, og det har kæmpe betydning for performance. Vi kan teste performance men vi ved jo ikke om den IP der bliver testet er ny, halv fyldt, (halv tom, same same) eller om den er helt fyldt.

Derfor synes jeg faktisk der er et seriøst problem i at lave den slags test.

Jeg anbefalder mund til mund eller prøv selv, eller den bedste, spørg her på amino. ;)   

Jeg er kun simi god til serveropsætning så jeg vil helst ikke komme med en liste jeg ikke har 100% belæg for. Men jeg er sikker på der sidder nogle gamle Geeks som kan sparke nogle brugbare svar indover.

Thomas K 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 20:16

Jeg har i lang tid brug Gigahost og det fungerer udemærket. For et måned siden begyndte jeg at flytte mine sites til redwebs servere istedet og jeg må sige, at deres servere kører meget bedre. Som andre også skriver, så handler det om, at du skal finde et host der passer til dine behov. Kan du leve med en til tider langsom hjemmeside og tager du selv backup af din joomla side, så er gigahost fint. 

Både surftown og One.com billige webhoteller mener jeg dog ikke man bør hoste en seriøs virksomhedshjemmeside på. Deres dyrere løsninger har jeg ikke prøvet.

Man får hvad man betaler for (for det meste i hvert fald) Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Så må www.webbot.dk - da også lige få en anbefaling.

Joomla hosting til 8,- kr om måneden - ingen oprettelse gebyr - ingen binding.

God fornøjelse med hjemmesiden.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)