Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjær:

Hej Thomas

Jeg mener at gigahost køre med de rigtige indstillinger til Joomla som bla. er save mode, open base etc.

Jeg kender ikke hastigheden på gigahost. Køre det godt ? plx send link til Joomla sites der køre der.

Thomas  

Som sagt har jeg ikke forstand på det tekniske :-) jeg ved blot at dem der hjælper mig med at opsætte siderne, at det virker perfekt. Måske kan denne tråd hjælpe.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:41

iPadfan.dk:
Jeg kan kun anbefale webhosting.dk, de har en rigtig god support og er tilmed billige.

Nu ved jeg ikke hvordan webhosting.dk 's webhotel system virker, men jeg køber mine domæner der (pga. det er de billigste og nemt) også flytter jeg dem til mit hotel (gigahost). 

Det kan jeg anbefale :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 11:48

Ja på Joomla forum kan man heller ikke blive enige Stick out tongue

Men jeg er med på at Gigahost kan være en deltager i hvilke jeg anbefaler.. Så:

Redhost
Danhost
Gigahost

Men vil da helt klart kigge på dem som I andre forslår....

Thomas

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:59

Jeg vil ikke anbefale et specifikt hotel til dit Joomla site. Men der snakkes bl.a. save mode og hastighed i denne tråd.

Save mode har jeg desværre endnu ikke fået undersøgt hos de forskellige hosts, men mht. hastigheden, så vil jeg foreslå dig at kigge på denne performance test af webhoteller. Bemærk at der nævnes hoteller i denne tråd, som ikke er med i min test, og dem kan jeg derfor ikke udtale mig om. Men overvejer du et af hotellerne fra min test, så er det måske en ide at tjekke performance først Wink

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:04

Hej Erik,

Din test er ligegyldig fordi den ikke viser noget som helst om brugbarheden for Joomla hosting.

Derudover har du jo kun lavest testen pga. affiliate aftale links - så fred være med det men at anbefale nogen af dem på din liste som gode til Joomla hosting er nu nok at gøre regning uden vært ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:16

Hej Gitte,

Jeg vil da naturligvis anbefale dig at kigge på Meebox. Vi har i hvert fald, hvad du søger. Du har endvidere mulighed for at lave Joomla-websites hurtigt og nemt med vores 1-Click-Installer, det er dejlig nemt :) 

Hvis du kigger på det og har nogen spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive til mig på ace@meebox.net, så kan vi altid tage en snak om tingene! :-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:18

Ronnikc:

Din test er ligegyldig fordi den ikke viser noget som helst om brugbarheden for Joomla hosting.

Derudover har du jo kun lavest testen pga. affiliate aftale links - så fred være med det men at anbefale nogen af dem på din liste som gode til Joomla hosting er nu nok at gøre regning uden vært ;)

Hov hov, jeg skriver da direkte i mit indlæg at jeg ikke har undersøgt save mode, og ikke kan anbefale webhoteller direkte ift. Joomla. Men hvis man alligevel (ud fra de andre anbefalinger) overvejer et af webhotellerne, så er det da oplagt at undersøge performance først.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 12:32

Til Joomla dur din test overhovedet ikke. sorry to say. OG det holder jo ikke det du siger i forhold til at man skal kigge på hastigheden først.

Det svare jo til at jeg køber tog fra DSB og bor i Rusland. Ja toget fra DPS køre hurtigt, men det passer ikke på deres togskinner.

Med andre ord er man da nød til at sikre sig at produktet man køber passer til ens behov, og så der efter finde det billigest, hurtigest, whatever krav man har. Der til er det jo klart at når man taler webhoteller så skulle webhoteller til 5 kr. jo ikke være lige så gode som webhoteller til 80 kr. Jeg ved så godt at der er nogle som sælger katten i sækken, men dem jeg anbefalder, der får man det man betaler for. Hos redhost for man det bedste webhotel + backup til Joomla. Men det koster også lidt mere end one.

Jeg kan også være på et gratis forum, men jeg kan også betale 1000 kr. og få lidt mere. *hint

Thomas K

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:34

Hos os har du 1 click installer naturligvis - men vi vedligeholder også din joomla installation fuldstændigt automatisk som en del af dit webhotel!

Det er smart! Smile

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 12:41

Jeg ville klart anbefale Surftown hvis du på nogen måde er seriøs.

Surftown har en fantastisk kundeservice, er fleksible og virker altid. Deres produkter har mange muligheder, er billige osv. osv.. 
Jeg har haft mange webhoteller før i tiden, og jeg er ikke i tvivl om Surftown slår alle.

Omkring Joomla er der selvfølgelig 1-Click toolbox:

http://blog.surftown.dk/nyheder/ny-joomla-i-surftown-1-click-toolbox/

(Jeg er "lidt" farvet på det her område! :-D ) 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)