Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jørgensen:
Så må www.webbot.dk - da også lige få en anbefaling.

Som tilfældigvis lige er dit? 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:46

Niels:

Er det ikke okay at gøre opmærksom på sig selv? Rolig nu, folk farer op så snart man nævner ens eget firma, det er da unødvendigt... Gitte kan vel selv filtrere tingene og se, hvorvidt hun er interesseret, når hun klikker sig ind på Brian's side. :-) Det er da kun dejligt, at hun får mere at vælge mellem, så hun finder præcis det rette til hende! :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:48

jeg vil også anbefale unoeuro.com (som er dansk på danske servere), det kører virkelig godt, og jeg har erfaringer med dette gennem nu 5-6 års tid).
Det er iøvrigt samme servere og setup som wannafind.dk (som blot er en dyrere variant hvor der er telefonsupport m.v.), så det er ikke fordi unoeuro er et discount produkt rent teknisk, det er blot telefonsupport og den slags kommunikationsspild der er skåret fra.

så kan man jo selv vælge om man har brug for telefon support eller ej. :) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:49

Eiler:
Er det ikke okay at gøre opmærksom på sig selv? Rolig nu, folk farer op så snart man nævner ens eget firma, det er da unødvendigt... Gitte kan vel selv filtrere tingene, når hun klikker sig ind på Brian's side. :-

Det er da altid helt ok, men måske Niels nævner det fordi vedkommende ikke lige nævner at det er hans eget. Hvis man anbefaler noget, er det god stil lige at nævne at man selv ejer det eller hvad forholdet til det er, således at den der læser det kan vurdere om det er objektivt anbefaling eller ej.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:52

Lars Meyer:

Det er da altid helt ok, men måske Niels nævner det fordi vedkommende ikke lige nævner at det er hans eget. Hvis man anbefaler noget, er det god stil lige at nævne at man selv ejer det eller hvad forholdet til det er, således at den der læser det kan vurdere om det er objektivt anbefaling eller ej.

Det er jeg nu enig i, men i kraft af, at Brian har "WEBBOT.dk" reklame i sin signatur (som jeg nok også burde få opdateret), så fremgår det da i mine øjne rimelig tydeligt :-)

Men lad nu det ligge, vi er i bund og grund enige. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

Niels:

Brian Jørgensen:
Så må www.webbot.dk - da også lige få en anbefaling.

Jeg er medejere - så om det er tilfældigt eller ej syntes jeg ikke er så relevant.

Så jeg ser ikke helt hvorfor der skulle være noget galt i at anbefale et firma jeg selv er en del af.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:58

Eiler:
Det er jeg nu enig i, men i kraft af, at Brian har "WEBBOT.dk" reklame i sin signatur (som jeg nok også burde få opdateret), så fremgår det da i mine øjne rimelig tydeligt :-)

Se dét lagde jeg så ikke engang mærke til, men fair nok :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Jørgensen:
Så jeg ser ikke helt hvorfor der skulle være noget galt i at anbefale et firma jeg selv er en del af.

Det er også ok, men når du gør det skal du bare gøre opmærksom på at du har de forbindelser til det du har. Din signatur ændre sig løbende når du selv ændre den og derfor hvis du fjerner linket i din sig, så vil det ikke fremgå at du har anbefalet det i forbindelse af at du selv er en del af det.

Havde du blot skrevet (som jeg selv er en del af) så kunne man hurtigt se om det var en objektiv anbefaling eller om du er inhabil.

Men jeg gider ikke føre en lang diskussion om det herude så hvis du vil det så aktiver private beskeder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)