Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast indtægt sælges

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sgu give Nikolaj ret, den er lidt ildelugtende, for det du skriver er det samme som at sige, det er muligt og lave økonomi uden og arbejde, det vilde være lækkert Stick out tongue, men informationsgrundlaget er for spinkelt, hvorfor du vil møde denne skepsis fra mange når du ligger den slags indlæg op her. Du er på et iværksætter forum, og her ved brugerne om nogen, hvor svært det er at starte virksomhed op. Så skulle du have fundet en "guldåre" som på bare en måned kan generere 4k og på sigt over 200k, og du ikke vil have den mere! jaaa den giver sgu lidt mistænksomhed, beklager!

Når det er sagt, så giv den gas, der er muligvis nogen der kan se ideen.Big Smile 

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:12

Igen så snakker vi ikke om noget der KAN komme til at tjene 4k om ugen, eller noget som KAN køres uden arbejde fra din side. Vi snakker om noget der allerede GØR det, og det eneste man skal gøre for at få fjernet en eventuel tvivl er at sende en mail. At hverken dig eller nicolai har gjort det betyder jo i bare er kveolanter.

Hvis du nu gad og bruge på 2 min på at læse alle indlæg så vil du se at grunden til der ikke er noget arbejde hvis du ønsker det, er fordi jeg har en partner der tager sig af det som måtte være. Ud over det så kan det godt lade sig gøre at tjene penge uden at der er meget arbejde i det. Du kan jo bare tage mit eksempel med sodavands automaten.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:26

Er virksomheden i nogen selskabsform og er der aftalegrundlag mellem din partner og dig?

Gives der nogen sikkerhed for at du ikke starter tilsvarende en uge efter i større skala?

På hvilket grundlag sker værdisættelsen, og har din partner den fornødne økonomi til at forblive i et partnerskab? For når det er selvdrevent er der vel ingen grund til et 65/35 split for en given køber der kan se mulighederne eller?

Send gerne en PM med yderligere information.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår jer sgu ikke... Her kommer dotcom og vil sælge et site han har startet op for en måned siden med en partner og han fortæller hvor meget det har omsat på en uge.

Det står jer jo frit for at sende ham en mail for at høre nærmere om det og evt. se dokumentation hvis man er interesseret i at købe. Selv er jeg jo interesseret i at høre nærmere, men jeg står ikke og tripper for at vil købe.

Det er interessant at han kan lave den omsætning og jeg vil også ønske at han vil dele ud af sin viden. At dotcom er anonym forstår jeg udemærket. Det vil jeg også være i den sitaution. 

Hvis dotcom foretrækker at starte firmaer op for så at sælge dem når de kører, så er det jo hans valg. Uanset om han har en "guldgås" kørende. Hvis han foretrækker at sælge nu så han får penge ind til at starte en ny virksomhed op, så fred med det... 

Amino er de senere år blevet til "jante-tæskeren" hvor folk der har ideer bliver sablet ned fordi de ikke vil fortælle i detaljer hvordan de gør. Lad dem dog holde hemmelighederne for sig.... Der kommer også nogle som virkelig tror at vi kan snydes for vores sidste penge men nogle gange kan det godt betale sig at stikke en finger i jorden.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:59

Jeg synes, ligesom Niels, at det er sørgeligt at se dotcom's indlæg blive ødelagt af sådan en flok "jantelovs-tude-høns".

Ja, det lyder sgu for godt til at være sandt, selvfølgelig er vi alle sammen interesseret i at vide hele idéen så vi selv kan nyde godt af den. Men vågn op, nogen er smartere end andre, og de skummer sgu fløden. Og ved i hvad? Det skal de sgu have lov til, sådan er verden nu en gang indrettet. Så spis jeres tudekiks, klag jer på Ekstra bladet's nationen, det er helt okay, men lad os andre være.

Mads Madsen

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:03

Hr. Madsen Yes

Ja der bliver hurtigt tudet over de "nemme penge" som  er "ulovlige" og snakke om...

Havde selv tråd igår hvor jeg blev hakket godt ned, men så står jeg selv med en fin indtægt..

Giv den gas og skod dem der ikke kan tåle andre kan tjene penge uden og røre en finger

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:13

Come on, man kan jo ikke udlede noget af en uges statistik.

Lad os antage at der er tale om en låneoversigt, så kan siden sagtens have genereret en omsætning på 4.000 kr. i sidste uge via affiliate leads. Der går så 2-3-4 måneder før pengene bliver udbetalt, men inden vi når der til, så kan mange leads være slettet igen. Især indenfor forbrugslån er det normalt at annoncøren efterfølgende har ret til at fjerne leads. F.eks. låneansøgninger som ikke er blevet godkendt, folk under 25, folk i RKI osv., det hele bliver tracket automatisk når låneansøgningen afsendes og antallet af leads tilrettes efterfølgende manuelt.

En helt ny side kan også sagtens blive fundet på en række gode Google søgninger, men vil uden SEO arbejde højst sandsynligt finde et lavere leje i resultaterne fremover.

Hvis ikke sælger vil have en debat igang i et åbent forum, så vil jeg anbefale virksomhedsbørsen. I et åbent forum kommer alle synspunkter heldigvis frem og det kan da kun være en fordel for en eventuel køber. Så drop det fis med janteloven.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:14

Hej,

Først vil jeg sige jeg bakker dig op Niels!

Jeg vil dog også give jer andre ret i det lyder en smule for godt til og være sant, men at i begynder og hagle ham ned, så synes jeg i går under bæltestedet.

I har som alle os andre haft muligheden for og kontakte ham, og høre mere - Så gør da det, istedet for og kører på ham.

At han er anonym er altså meget normalt i sådanne handler, jeg synes ihvertfald personligt det er ganske fint.

Så kontakt da manden hvis i vil hører mere.

Jeg er personligt selv intressert, og du modtager en mail fra mig, i løbet af dagen.

Det var selvfølgelig bare min personlige mening :-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 12:20

Hej alle I gæve Aminoer :-)

Dejlig tråd, hvor man ikke kan lade være med at trække lidt på smilebåndet...faktisk sidder jeg og klukker lidt for mig selv endnu. Jeg er desværre ikke i din målgruppe Dotcom, men jeg ville synes, at det var superfedt, hvis den der køber siden lige vil skrive et indlæg her, når forretningen var overdraget og ført videre. Ville være fedt at høre om den ene eller anden side af denne tråd får "ret" Big Smile

Ha' en fantastisk dag derude... 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)