MLM get rich quick! for no work and very little money! Everybody can do it! why not you? start now! before evrybody else finds out, about this great once in lifetime offer!... etc. etc. etc. - Kors folk er får.
MLM get rich quick! for no work and very little money! Everybody can do it! why not you? start now! before evrybody else finds out, about this great once in lifetime offer!... etc. etc. etc. - Kors folk er får.
hehhehe og hvis du bestiller lige nu får du et gratis par trænings hansker med, men kun til de første 500 der ring og bestiller :D
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.
Hvis din bog om affiliate er pengene værd, så lav en e-bog i "light"-udgave gratis og tag pengene for den fulde version. Det har virket for et par store kanoner herinde.....
MLM er vel mere man tjener penge på flere lag, dette er en guide til det alternative affiliate..
Så måske den slet ikke skulle ligge herinde :-)
Jesus Kristus, det her indlæg topper listen over latterligt påfund, hvorfor i den hede hule hankat skriver du MLM i din emnetitel, når det ikke har noget med MLM at gøre - det er da en nedladende adfærd, et håb om at tiltrække opmærksomhed i en kategori på Amino, hvor vi netop har slået fast så mange gange at korte "reklame-indlæg" ikke har sin plads.
Kom nu lige ind i kampen, drenge....
/Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Så fordi du skriver MLM i overskriften, så bør folk ikke være negative... hmm. Du får ingen plusser af mig. Nu har jeg ikke læst hele tråden, men det er indlæg som dette, som efter min mening ødelægger ALT for network marketing på Amino.
Da jeg ikke syntes der er noget positivt at sige, så holder jeg kommentaren til ovenstående...