Mener ikke han bor alene. Og så bor han jo i udkantsdanmark, hvor huslejeniveauet ikke er helt på højde med brokvartererne og indre København, eller Århus/Odense C. Bilen er en halvgammel Seat Ibiza, muligvis betalt kontant. Tøj behøver man jo ikke købe hver måned. Det burde sagtens kunne lade sig gøre. |
MLM !! Tjen 30000 om måneden.. startpris 499,-
|
Hej Jeg vil da gerne give dig "opskriften" eller bare fortælle måske ;-) Husleje i Hobro 2500,- inkl forbrug (efter boligsikring og div.) Forsikring bil/hus + Vægtafgift 700,- Så spiser jeg hjemme næsten dagligt (frysepizza 3 stk for 27,- = 3 aftener) og ikke det vilde Junkfood. Har mine 2 par hummelbukser og 2 par jeans, de holder fint :-) 1 år gammelt. t-shirt køber jeg altid på tilbud 2 stk for 199. i jack and jones eller marcus.
Ellers bruger jeg bare mine penge lidt fornuftigt så kan det sagtens hænge sammen.. En lejlighed i Hobro til 7500,- plus forbrug ville sku hedde luksuslejlighed...
|
Skønt liv for mig :-) Ingen ting der fastholder og kan gøre som det passer mig :-) Nogen ønsker det stort, andre lille :-) Jeg skal bare bruge bærbar, tv og bil :-) |
Jo, men det kræver da at den skal ud og køre :-) Bruger den sjældent, men rart og have.. Skal jeg ud og handle stort kan den bruges, eller nye partner man skulle besøge.. Skal jeg ned i byen eller ud og handle er det på gå ben.. Bruger nok 500,- om mdr på benzin |
Jeg håber ikke du baserer din tilværelse på frysepizzaer til 9 kroner. Det er direkte dumt. |
Nej kom ind i kampen, selvføligelig æder jeg det ikke dagligt.. pointen var at jeg sagten kan leve for det beløb og spiser billigt hjemme dagligt
|
Mikkel lige et hurtigt spørgsmål? Hvorfor sælge noget der giver styrtende indtægter? i dont get it personally? Det er sgu ligesom alt det der elendige HYIP (High Yield Investment Plan) Hvor der er en eller anden gut der tjener 200000$ om måneden også vil han sælge dig metoden for kun 150$ Helt ærligt så brug dog jeres sunde fornuft mennesker hvis det virkelig virkede ville han jo nok holde det for sig selv.
|