Jeg glæder mig til at se om Telia, Call me osv., kommer til at betale normal affiliate-pris på salg af iPhone 4G (det sker jo ikke i udlandet, men skete på 3G). Der er godt nok et større beløb at hente.
Jeg glæder mig til at se om Telia, Call me osv., kommer til at betale normal affiliate-pris på salg af iPhone 4G (det sker jo ikke i udlandet, men skete på 3G). Der er godt nok et større beløb at hente.
Telia solgte mange iPhone 3G via Flex, til en langt lavere afregning.
Ikke for at være led, men her er en sjov lille video om iPad (den er endnu sjovere, hvis man kender lidt til den intro, som apple har givet til iPaden og lidt om College humor):
Jeg har lige fået besked fra 3 Mobil idag og de er ikke sikre på at der kommer affiliate afregning på iPhone 4 hos dem overhovedet. Det er lidt skidt når nu jeg har skrevet en nyhed om at man kan reservere iPhone 4 hos 3 allerede nu og linker til reservations siden. Så får 3 bare en masse gratis kunder