Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone 4. Steve Jobs annoncere lige nu til pressekonferrence!

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

afafaf:

5 mega pixel kamera :) 

Har den været gemt i et skab siden 2008?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:07

Jeg glæder mig til at se om Telia, Call me osv., kommer til at betale normal affiliate-pris på salg af iPhone 4G (det sker jo ikke i udlandet, men skete på 3G). Der er godt nok et større beløb at hente.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:08

Simon:

Jeg glæder mig til at se om Telia, Call me osv., kommer til at betale normal affiliate-pris på salg af iPhone 4G (det sker jo ikke i udlandet, men skete på 3G). Der er godt nok et større beløb at hente.

Telia solgte mange iPhone 3G via Flex, til en langt lavere afregning.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:15

Nicolaj Thomasen:

Jeg kender en som omsatte for 30- 50.000 kr. om dagen på 3-kampagnen til en lead-pris på 500 - 600 kr. Det konverterde over 10% Left Hug

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:23

Simon:

Nicolaj Thomasen:

Jeg kender en som omsatte for 30- 50.000 kr. om dagen på 3-kampagnen til en lead-pris på 500 - 600 kr. Det konverterde over 10% Left Hug

Har lige kørt en AdWords test kampagne idag på en enkelt mobil. 20 klik = 3 salg Big Smile

Jeg glæder mig til siden er helt færdig nu her 2-3 måneder forsinket, så ruller der guld ind på kontoen. Det skal de bare nå inden iPhone 4 kommer!

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 22:32

Nicolaj Thomasen:

Har lige kørt en AdWords test kampagne idag på en enkelt mobil. 20 klik = 3 salg Big Smile

Jeg glæder mig til siden er helt færdig nu her 2-3 måneder forsinket, så ruller der guld ind på kontoen. Det skal de bare nå inden iPhone 4 kommer!

Ja.. det er sgu et skønt erhverv vi arbejder i Cool Jeg kører også kampagner med  600 - 800% ROI for tiden, der har kørt stabilt i 3-4 måneder..

Men held og lykke med din nye side! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:00

Imponerende at en tlf kan sætte verden i stå for en dag...

Det kan man da kalde viral markedsføring af første kaliber!

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 01:18

Lidt utroligt - vi har idag haf t 800 ekstra besøgende på billigiphone4g.dk !

Amazing, interessant når telefonen først kommer og vi kan begynde at konvertere alle de besøgende :)

Juusu here and Juusu there..

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:26

Ikke for at være led, men her er en sjov lille video om iPad (den er endnu sjovere, hvis man kender lidt til den intro, som apple har givet til iPaden og lidt om College humor):

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:49

Simon:

Jeg har lige fået besked fra 3 Mobil idag og de er ikke sikre på at der kommer affiliate afregning på iPhone 4 hos dem overhovedet. Det er lidt skidt når nu jeg har skrevet en nyhed om at man kan reservere iPhone 4 hos 3 allerede nu og linker til reservations siden. Så får 3 bare en masse gratis kunder Sad

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)