De har tilføjet BING! som søgemulighed i browseren nu, dog er Google standard.. Men det er måske et lille Hint hint google, i er ikke de eneste. :P
Kunne det være for at drille Google på grund af Android? ;-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg slutter mig til Android koret, det er suverent det bedste telefon OS jeg har haft. og alene af den grund at Apple vil sidde på alt kommer de til at få konkurance fra Android som jo gerne vil ud på mange terminal typer(også iphone ;))
Ja min androidtelefon er jo også den bedste jeg har haft hehe... og jeg har ejet en iPhone -.-
Smag og Behag :) Men jeg tror folk for mindre at brokke sig over nu, hvad angår Iphone :P De er Dominerene.. det er sindsygt..
Jeg har forresten købt Iads.dk.. Surt de så har valgt at kalde deres mobile Ad service Iads :P Surt at give dem det :P
True !! Der er ikke så mange ting at brokke sig over mere som der var før. Multitasking var den største dealbreaker da jeg skulle købe ny mob. Men det ser ud til at de har lyttet til modstanderne og iPhone-hadere og tilføjet hele listen :-) Det er super godt stil!
Pas nu på de ikke kommer efter dig mht. Iads.dk xD