Så må jeg til at se noget mere Kontant :-) Ja, jeg har en hel del med Meebox at gøre. Det er også derfor, at jeg reagerer så kraftigt, som jeg gør. Normalt er jeg ellers ganske stille og rolig..
Hvis du reagerede sådan, efter at have læst siden, så læser vi den vidt forskelligt. Sådan som jeg læser den, så er forfatteren en amatør, som har lavet en test ud fra de præmisser og vilkår, som han kender og har tilgængelig. Siden henvender sig endvidere til amatører, og er i mine øjne derfor også skrevet i et sprog, som henvender sig til disse. Det er ikke fordi, at jeg vil være stædig, men jeg har oprigtigt svært ved at se, hvordan du kan kalde dette for bondefangeri. Vi har intet at gøre med personen bag private-hjemmesider.dk. Der foregår intet "aftalt spil" eller lignende. Såfremt personen bag private-hjemmesider.dk har en affiliate konto hos os, vil jeg naturligvis se til, at den på ingen måde anvendes ifm. "testen", som han har lavet på sin hjemmeside. Hvis han misbruger det på den måde, bliver det naturligvis lukket prompte! I den forbindelse vil jeg også gerne understrege, at jeg personligt lægger meget vægt på "rene linjer", og derfor bliver jeg også så stødt over en anklage om snyderi og bondefangeri. Jeg er allerede nu rigtig ked af, at vores navn er blevet associeret med disse ting, og vil gerne understrege, at vi på ingen måde har noget at gøre med snyderi, bondefangeri eller andet skidt!
(jeg beklager min tone i mit forrige indlæg, men som jeg skriver, så blev jeg så stødt af nogen af de ting, du skrev - måske godt nok at komme op af stolen). |
Lundsby:Men det er jo et faktum! I figurer som vinder af en dybt useriøs test uarbejdet med et økonomisk motiv! Det er en association!!! Så igen skynd dig dog, at tage afstand fra det! Få dem udelukket igår!
Jo, mere tid du bruger på at forsvare siden, jo længere kommer du ned i det hul du allerede er ved, at blive begravet i!
Vi talte forbi hinanden og jeg henviser til mit forrige indlæg i tråden for svar på nyeste.
Jeg forsvarer det på ingen måde, men forsøger blot at redegøre sammehængene! Eller rettere, manglen på samme.
Igen understreger jeg - har vedkommende bag private-hjemmesider.dk en affiliatekonto som han anvender ifm. testen han har lavet, lukkes den prompte!
Vi har intet økonomisk motiv med testen. Ingen kommunikation haft med vedkommende bag om indholdet af testen eller siden iøvrigt. Vi har ikke "købt ham", betalt ham på nogen måde eller på anden måde støttet hans foretagende og på den måde undergravet testen! Vi VAR blot glade for, at vi fremgik som en god hostingpartner i hans øjne, og han ønskede at sprede budskabet. Jeg er imidlertid rigtig ked af det, som tingene har udviklet sig til på nuværende tidspunkt, og jeg håber, at tingene fra min side nu er gjort yderst klare, så der ikke hersker den fjerneste tvivl om, at vi er en neutral part i hans test, og vi på ingen måde vil, kan eller skal associeres med snyderi og bondefangeri, som jeg personligt og professionelt afskyr.