Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil og hurtig hosting

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Erik Pilgaard Hejlskov:
Men jeg skal nok skrive det mere klart i testen, at det ikke er alle danske webhoteller der er med, og at jeg har kun har medtaget de hoteller, som der sammenlignes på forsiden.

Hvorfor ikke tage alle de hoteller du kan finde.

Synes du ikke, at det er ret indlysende hvorfor at alle ikke er med?

Generelt til alle der har medvirket, selvom det nu nok er lidt for sent allerede... men start et nyt topic en anden gang. Der er ingen grund til at vi skifter emne, når Charlotte nok gerne vil have svaret på hendes spørgsmål og så skal høre på en masse teknik-liderlige mænd, der skriver om alt muligt andet, som ikke er super relevant for hendes spørgsmål. ;-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:01

Hej Charlotte,

Hvis du stadig overvejer at  flytte så lad os sætte noget SMS overvågning på din side så du får en sms hver gang der opleves er forbindelses/hastigheds problemer til serveren. jeg vil godt give dig det her gratis i en månede - for øvrigt er det en stadart service på vores servere - se http://www.mira.dk/hosting/  

Ps. tillykke med fødselsdag Emil :D

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:06

Jeg syntes faktisk at det her begynder ligne en hetz :-(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:09

Patrick:

Niels:

Erik Pilgaard Hejlskov:
Men jeg skal nok skrive det mere klart i testen, at det ikke er alle danske webhoteller der er med, og at jeg har kun har medtaget de hoteller, som der sammenlignes på forsiden.

Det beklager jeg meget men var blot et forslag til en udvidelse og intet andet....

Tilbage til trådens oprindelige emne.....

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:16

Niels:

Patrick:

Niels:

Erik Pilgaard Hejlskov:

Det beklager jeg meget men var blot et forslag til en udvidelse og intet andet....

Tilbage til trådens oprindelige emne.....

Okay. Det var ikke det jeg troede. Men han vil selvfølgelig kun have webhoteller med et affiliate-program med, da det er det, som "driver" hans site. :-)

Men enig. Ikke mere off-topic nu!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:36

Hej Erik

Skynd dig at få taget testen ned! Den er jo stærkt vildledende!

Det er rigtigt godt at høre at du ikke bevist har snydt, men det ændre selvfølgelig ikke på at testen snyder og dens konklusion ikke er noget værd og i værste fald direkte skadelig for de stakkels kunder der vælger at tage den for gode varer.

Hvis du vil lave en sådan test, så ville jeg forslå en tilgang hvor lavede nogle test-scripts og en database som du herefter installerede på de forskellige webhoteller, der skal testes. Du kan også kører forskellige webhammer værktøjer, men her skal du nok snakke med udbyderen først.

Men før man kigger meget på hvordan man opstiller en test, der kan udpege det hurtigste webhotel. Så skal man selvfølgeligt spørge sig selv om det er relevant i forbindelse med en købsbeslutning.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 16:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror at jeg vil bide i det sure æble og følge dit råd. Jeg har brugt lang tid på testen, og mener faktisk at den giver et ok overblik over tilstanden hos de forskellige webhoteller. Men jeg er også godt klar over at der er en del tilfældigheder der spiller ind, og det er netop det, der er problemet, og som jeg udemærket forstår giver kritik.

Jeg vil derfor holde mig til guides, og dermed droppe div. tests, som ellers var planen. Affiliate og uvildige tests går åbenbart ikke hånd i hånd. Selvom tests rent faktisk laves uvildigt, så vil der være alt for mange spørgsmålstegn ved troværdigheden.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:02

Hej Erik

Det kan jeg kun tage hatten af for!

God vind herfra!

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 18:43

Vil lige følge op på dette.

Jeg efterlyste et stabilt og hurtigt webhotel, og det er nu lykkedes.

Fik flyttet min side til meebox.net, nu er det slut med at sidde og bide negle over, hvornår siden går ned igen igen, og hastigheden er meget bedre.

Her er et udsnit fra google webmaster tools sideffektivitet:

Der hvor kurven falder brat er naturligvis skiftet til meebox.

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)