Det vil jeg gerne tilslutte mig! |
Læste lige hvordan de testede - og kan varmt anbefale det til teknik-interesserede det er god humor!
Den er komplet useriøs, så er det ligeså effektivt rulle et par terninger :-)
Det vil jeg gerne tilslutte mig! |
Læste lige hvordan de testede - og kan varmt anbefale det til teknik-interesserede det er god humor! Den er komplet useriøs, så er det ligeså effektivt rulle et par terninger :-) |
Måske betaler I ham ikke, men så har han oprettet sig her http://meebox.net/affiliate og tjener derved på at henvise andre (jeg har intet imod det overhovedet), men man skal blot lægge alle kortene på bordet. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Måske det skyldes det faktum at de tekster og tests kun er lavet mhp. affiliate-salg / leads-indtjening. ? |
Åhh, der er da ikke den store forskel på at ramme et website på 3 kb i ren html, og så ramme et tungt CMS der skal slås med andre sites om "taletid" med databasen. Jeg har det fint med at vi ikke er med i sammenligningen, selvom jeg da godt nok havde undret mig over at der var nogen der havde sat pingdom til at overvåge acenet.dk, det larmede lidt i loggen til tider indtil jeg slog det fra, men det behøver jo ikke være dem.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Men så start en anden tråd om hvor latterligt det er og lad os holde topic i denne her: En sød kvinde vil gerne finde en fair og billig løsning, til hendes website. :-) |
Det var en skæg reaktion, jeg havde at du ville skrive at private-hjemmesider øjeblikkeligt var udelukket fra jeres affiliate program. Vedkomne har jo totalt smadret din troværdighed! |
Nu bliver jeg mod princip nødt til at blande mig, for du er simpelthen for langt ude! Alle og enhver (inks. dig selv) har mulighed for at blive medlem af vores Affiliate-program. At vedkommende som har lavet private-hjemmesider.dk (som jeg ikke ved hvem er), har lavet den her test (hvor seriøs eller useriøs den end måtte være), og efterfølgende valgt at oprette sig som affiliate kan da på ingen måde backfire på os! Smadret vores troværdighed? Snyderi? Kom nu ind i kampen... Der er på ingen måde mere eller mindre reklame for Meebox end for fx. one.com eller Surftown på private-hjemmesider siden. At vi har "vundet" hans "test" - ok - mon ikke også han har en Affiliate aftale hos alle de andre udbydere. Jeg vil gerne understrege - en Affiliate aftale hos os er ikke noget, som man køber eller på anden måde gør sig fortjent til. Alle og enhver kan til enhver tid oprette sig som Affiliate, uafhængigt af os. Tag nu og køl ned, og læs hvad hele den hjemmeside går ud på! I stedet for at sidde og pege fingre, så sæt dig lige ned og læs, hvad "Private Hjemmesider" faktisk handler om - læs hvad for et sprog den er skrevet i, og ikke mindst hvem den henvender sig til! Utroligt som du drager konklusioner ud af ingenting! At sige, at vi associeres med "useriøs snyderi" finder jeg direkte usmageligt! Føj! |
Du ser alt for lidt kontant Eiler! Troværdig er noget der skal vogtes om! Hvis en affilate laver sådan et trick, har man i min bog relativt kort tid til at udelukke vedkomne. For ja det skader ens troværdighed! Jeg kan se at du har noget med Meebox at gøre, så mit råd til jer er skynd jer at få dem udelukket fra jeres affiliate-program og få skrevet en undskyldning, her i tråden hvor i slår fast at I aldrig ville havde noget med den slags useriøst bondefangeri at gøre. Og at I er rigtigt kede af at jeres navn er blevet brugt i forbindelse med den slags!
Det var det jeg gjorde! Og det gjorde mig faktisk lidt arrig, jeg hader når nogle prøver at narre andre! |
Men det er jo et faktum! I figurer som vinder af en dybt useriøs test uarbejdet med et økonomisk motiv! Det er en association!!! Så igen skynd dig dog, at tage afstand fra det! Få dem udelukket igår! Jo, mere tid du bruger på at forsvare siden, jo længere kommer du ned i det hul du allerede er ved, at blive begravet i! |