De har jo heller ikke verdens fedeste job (om end nogle skønne uniformer).
Det gælder os alle. Det kan jo så bare lære os at læse reglerne inden vi tager al grejet med. Det er ok at blive sur over dette, men kun på sig selv
Så prøv at flyve indenrigs i USA. Her skal ALLE have sko, bælter af, bærbare skilles af osv. Og her har de SLET ingen humor.
Nammenam... eller... well.. Næste gang kan man vel håbe på kvinder i uniform.
Argh... prøver nu at få billedet væk fra nethinden.
Men det er jo så pointen, ik? Fordi næste gang tager du sikkert noget andet tøj på. Vi har alle lært noget, og vi blev ikke bombet på den flyagang |
Kaffe & Co:Jeg er enig i at hun muligvis har haft en dårlig dag, men vi kender ikke noget til hendes situation på den givende dag.
Det har du ret i... Men det betyder vel også vi ikke rigtigt kan undskylde hende for noget som helst ;)
Som historien er fremstillet på jp.dk er min sympati udelukkende hos lufthavnspersonalet....
Kaffe & Co:Naturligvis ved alle at man ikke skal råbe sprængstof i en lufthavn - men hun har fået en dom for "fremsættelse af trusler" på en baggrund som beskrevet i artiklen, er jo absurd i sig selv.
Det er jo bare fordi loven er formuleret som den er.... Det ændrer jo ikke på hun, ifølge domstolen, har opført sig ekstremt tåbeligt.
Kaffe & Co:Man må jo unægtelig også erkende at det vil være særdeles dumt af en terrorist at proklamere sine evt. medbragte sprængstoffer inden man er kommet ombord på flyet.
Helt enig... Ja jeg kan faktisk kun komme på én ting, der er dummere end det.... At proklamere man er i besiddelse af sprængstoffer, i et security check i en lufthavn, hvis man rent faktisk ikke er i besiddelse af dem