Jeg var tæt på samme behandling....
Ja, du var tæt på... Men du blev ikke anholdt. Det antager jeg du ikke gjorde fordi du kan finde ud af hvordan man opfører sig blandt andre mennesker - en evne jeg ikke mener artiklen viser vores pageklippede veninde ekselerer i.
Sikkerhedspersonalet i Københavns Lufthavn har ansvaret for flere tusinde menneskers sikkerhed dagligt. Så det er da klart der sker fejl - de er også kun mennesker og de skal høre på en masse lort, så der er vel ikke noget at sige til der sker en smutter i ny og næ. Men du, hr. Thorborg, begår måske aldrig nogensinde fejl og kommer til at behandle et af dine medmennesker forkert? I så fald burde du sgu starte en religion, for så er du da det tætteste på en sand helgen, jeg nogensinde har hørt om ;)
Men jo, det er da klart sikkerhedspersonalet i lufthavnen i vid udstrækning også er ansat i servicesektoren og derfor skal behandle deres "kunder" ordentligt. Men derfor mener jeg ikke de skal slække på sikkerheden og jeg mener overhovedet ikke der er noget galt i at de slår hårdt ned, når folk opfører sig uhensigtmæssigt. Som sagt taler vi om tusinde af mennesker hver dag, og så er bottom line altså at klare linjer er vejen frem.... Man kan jo ikke forvente de skal tage sig tid til at sætte sig ind i hver enkelt rejsenes problemer, læse deres dagbog og byde dem på en kop kvædete - reglerne er klare og man skal nærmest være både døv og blind, for ikke at støde på dem mindst 5 gange i løbet af et check in.
Så ja, der sker fejl.... Men i sidste ende vil jeg hellere have at der er en hystade i ny og næ, der får lidt skrammer på sit ego, end man begynder at slække på sikkerheden. Men derfor skal en forælder naturligvis have mulighed for at yde omsorg for sit barn..... men næste gang kan i jo lige træde ud af køen og trøste barnet. Eller bedre endnu, forberede barnet på den slags hjemmefra. Så ville problemet jo slet ikke være opstået.... Men igen, jo det lyder som om du har haft en ærgelig oplevelse - shit happens...