Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på rhomben er farlig.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Fashion-Seller:

Er det ik ydmygende, og hvordan tror du man har det efter først, at være blevet frataget sine ting, og dernæst nærmest beskyldt for at være terrorist uden grund.

Der burde indføres særlige sikre fly for os der ikke gider sikkerhedscirkusset og som godt tør risikere at der sniger sig en terrorist eller to med ombord og så spare timevis af spildtid..

Så er et privatfly vel sagen ;-)

Venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15097
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:00

Rasmus Lindgren:

Men det er jo så pointen, ik? Fordi næste gang tager du sikkert noget andet tøj på. Vi har alle lært noget, og vi blev ikke bombet på den flyagang Stick out tongue

Fedt så glemmer jeg pointen i farten... LOL

Pointen var, at hvis en af de der security guys har en dårlig dag, så ender alle andre os med at få en dårlig dag... Og nogle gange, så tør man ik sige noget, da de fare op over det mindste!

En ting er sikkert, og det er, at det ik er service de lever højt på!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:38

Fama:

Martin Thorborg:
Jeg var tæt på samme behandling....

Ja, du var tæt på... Men du blev ikke anholdt. Det antager jeg du ikke gjorde fordi du kan finde ud af hvordan man opfører sig blandt andre mennesker - en evne jeg ikke mener artiklen viser vores pageklippede veninde ekselerer i.

Sikkerhedspersonalet i Københavns Lufthavn har ansvaret for flere tusinde menneskers sikkerhed dagligt. Så det er da klart der sker fejl - de er også kun mennesker og de skal høre på en masse lort, så der er vel ikke noget at sige til der sker en smutter i ny og næ. Men du, hr. Thorborg, begår måske aldrig nogensinde fejl og kommer til at behandle et af dine medmennesker forkert? I så fald burde du sgu starte en religion, for så er du da det tætteste på en sand helgen, jeg nogensinde har hørt om ;)

Men jo, det er da klart sikkerhedspersonalet i lufthavnen i vid udstrækning også er ansat i servicesektoren og derfor skal behandle deres "kunder" ordentligt. Men derfor mener jeg ikke de skal slække på sikkerheden og jeg mener overhovedet ikke der er noget galt i at de slår hårdt ned, når folk opfører sig uhensigtmæssigt. Som sagt taler vi om tusinde af mennesker hver dag, og så er bottom line altså at klare linjer er vejen frem.... Man kan jo ikke forvente de skal tage sig tid til at sætte sig ind i hver enkelt rejsenes problemer, læse deres dagbog og byde dem på en kop kvædete - reglerne er klare og man skal nærmest være både døv og blind, for ikke at støde på dem mindst 5 gange i løbet af et check in.

Så ja, der sker fejl.... Men i sidste ende vil jeg hellere have at der er en hystade i ny og næ, der får lidt skrammer på sit ego, end man begynder at slække på sikkerheden. Men derfor skal en forælder naturligvis have mulighed for at yde omsorg for sit barn..... men næste gang kan i jo lige træde ud af køen og trøste barnet. Eller bedre endnu, forberede barnet på den slags hjemmefra. Så ville problemet jo slet ikke være opstået.... Men igen, jo det lyder som om du har haft en ærgelig oplevelse - shit happens...

Jeg blev ikke anholdt, da jeg straks kunne fornemme at han var en perfid og magtliderlig person og jeg ville ikke udsætte min familie for et sammenstød af nogen art.

Jeg laver masser af fejl, men jeg har nosser til at undskylde dem.
Det jeg ofte ser i lufthavnene, er desværre at man bliver behandlet respektløst og uprofessionelt. 
Så nej, det er ikke en fejl, det er i mine øjne organiseret idioti.

Det må være et stort ledelsessvigt, når så mange mennesker opfører sig så tåbeligt.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:47

Nogle mennesker i vores samfund har det så svært med autoriteter, at de ikke engang kan indordne sig i den tid, de opholder sig i lufthavnen.

Det er min klare filosofi, at man kommer længst med samarbejde. Jeg har aldrig - og kommer aldrig til - at lave en scene eller på nogen måde sætte mig på tværs, når jeg rejser. Der er en altid en eller anden idiot i sikkerhedskøen som skal provokere, og jeg synes det er helt fint, at politi og domstole er konsekvente og dømmer dem, som ikke kan eller vil respektere reglerne.

Når det gælder autoriteter i lufthavnssammenhæng, så er konformitet altid den bedste løsning. Jeg har rejst rigtig meget, og mange steder, hvor personalet er langt mere emsige, end de er i København.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:11

Martin Thorborg:
Jeg blev ikke anholdt, da jeg straks kunne fornemme at han var en perfid og magtliderlig person og jeg ville ikke udsætte min familie for et sammenstød af nogen art.

Ha ha... Din edderkoppesans reddede dagen Wink

Nej, jeg kan da godt forstå du føler som du gør.... Særligt fordi jeg har på fornemmelsen dit temperament minder ret meget om mit eget - manglende respekt kan også få mig helt op i det røde felt.

Meeeeen.... Vi snakker altså om nogle mennesker der står med en ret væsentlig opgave, samtidig med de skal æde lort 8 timer om dagen.... Så ja, der sker nogle fejl.... Men at folk ikke føler de bliver behandlet med den respekt de fortjener kan jeg altså ikke tage seriøst. Hvis du vil behandles som en konge, så kan jeg anbefale dig at tage ind på Library Bar ved hovedbanen i Kbh og nyde en drink - de forstår til fulde begrebet service. Men hvis du vil ud og flyve kan jeg kun foreslå du bare æder din stolthed mens du klemmer dig gennem sikkerhedstjekket.... Jeg har været igennem sikkerhedstjek utallige gange - også i selskab med børn, der bestemt ikke var glade for situationen. Men jeg har aldrig oplevet noget der på nogen måde kunne foranledige mig til at hive floskler som "politistat" og "organiseret idioti" frem.... Så lur mig om ikke mange af de "forfærdelige" oplevelser rent faktisk kan undgås hvis folk bare lige tager en chill pill.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)