Jeg vil også gerne høre mere... ;-) |
Hej Henrik,
Send lige lidt flere oplysninger til mig.
mvh
Morten Dal
Jeg vil også gerne høre mere... ;-) |
Hej Henrik,
Send lige lidt flere oplysninger til mig.
mvh Morten Dal |
Hej Henrik, hvorfor så hemmeligt? Du vil gerne skrive til folk privat, men ikke herinde. Hvis alle ønsker om en pm, så er det vel nemmere at skrive det her? Det er lidt den gamle mlm-sygdom, nemlig "psssss... jeg har en god mulighed til dig, men kun hvis du vil høre det privat".
|
OK - med risiko for at ødelægge andres gode og reelle forretning vil jeg lige sparke en bemærkning ind her. Trådstarter tilbyder: Tjen Penge. Jeg kan være begrænset i min tankegang, men de eneste to måder jeg kan komme i tanker om, hvor venner+internetadgang=penge er ved MLM-salg og fordeling af reklamer. Begge dele svækker dig i forhold til dit netværk. Dine venner bliver rigtig irriterede, hvis jeres gode billiardaftner skal laves om til salgsmøder for bøgebladethe, og dine venner bliver rigtig godt irriterede, hvis de pludselig bliver ramt af reklamemails fra dig. Jeg vil derfor foreslå trådstarter at skrive lidt mere om konceptet her, så folk kan vurdere, om de er ved at indlade sig på noget, der giver negativ streetrespect. God vind alle sammen. mvh Hans |
Det må du meget undskylde her der lidt information for yderlige spørgsmål så bare spørg løs intet er hemmeligt her :)
det kræver en paypal konto som er gratis at oprette og så skal alle folk tilmelde sig en side under en bruger jeg har, og klikke på fire links hver dag, og efter en måneds tid begynder der stille og roligt at rulle nogle penge ind. Alle skal tilmelde sig under en bruger jeg laver hvor jeg bruger en speciel strategi, det har noget at gøre med referrals altså folk man for til at tilmelde sig under en, hvis jeg kan skaffe 50-200 eller flere folk der klikker de 4 links hver dag kan det hurtige blive til flere hundrede af dollars, hvis du syntes det lyder interresant kunne jeg evt, lige lave en facebook gruppe og skrive noget mere om det og hvordan det forgår. Selve siden man tilmelder sig betaler dig et latterligt lavt beløb for at klikke på de links ca. 01 - 02, cent men du tjener også penge på når de folk der er under dig klikker og de er der vi kommer ind i billede hvis alle, tilmelder sig under den samme bruger, kommer der hurtigt penge ind og man kan så selv leje flere referrals der klikker for et mindre beløb, og hvis man selv skaffer ca, 100-200 direkte medlemmer under sig kan man hurtigt leje 500-1000 medlemmer der klikker for en samtidig med de 100-200 man har under sig. De fleste brugere der når op på de ca, 4000-5000 lejede medlemmer har iværtfald 500-1000$ dollars på deres konto som kan blive udbetalt via paypal med det samme. Meningen er så at noget af beløbet bliver splittet mellem folkene under sig, og resten bliver brugt til at leje flere medlemmer fra siden. Siden er bestemt ikke en side der ikke betaler jeg har fået betaling flere gange, og siden har kørt i 3 år. |
Hej Henrik. Send mig gerne nogle informationer i en PB, og om det er noget "pyramide" halløj, og den slags :-)
Mvh. Lucca |
Hej Lucca kan ikke sende dig pb men skriver det her, Nej det ikke pyramide spil altså jo i den grad at alle dem der med idet tilmelder sig via et link så alle kommer ind under den samme person og derved større indtjening, det er fuldt ud lovligt siden har været online i mere en 3 år man får sine penge med det samme og det kræver ikke andet en 5 - 10 min om dagen. Målet er at få så mange som mulig ind under samme bruger . |
Altså et klassisk pyramidespil med den forskel, at deltagerne kun betaler med deres tid, mens dem, der i virkeligheden betaler er virksomheder, der får dårlig eksponering af deres annoncer. Det er formentlig ikke ulovligt, men jeg tvivler på, at de "yderste" klikkere kommer til at tjener mange cent i timen, mens Henrik i toppen af pyramiden har mulighed for at få lidt dollars ud af det. |
Det slet ikke sådan det kommer til at foregå en gang om måneden bliver der tager 60% af indtjeningen og den splittes om mellem alle, og de sidste 40% bliver brugt til at leje medlemmer der klikker og derved større indtjening, jeg laver en blog hvor der løbende kommer foto's af indtjeningen og hvor mange medlemmer der er så ingen bliver snydt og alle tjener lidt ekstra penge på det. Efter et stykke tid kan man så tilmelde sig en anden side, så man er på to sider. Et eksempel på en bruger på siden
De 4007 referrals er medlemmer han har lejet og hvis du kan få mange direkte medlemmer tager det ikke langt tid at nå dertil, og kald det pyramidespil hvis du vil men det er ikke ulovligt. |