Hej Long
Det lyder spændende, men som det er beskrevet, så synes jeg det er vigtigt du er mere specifikt med dit produkt. Du må sætte dig ned og finde ud af, hvad det er, at du/din virksomhed rent faktisk kan tilbyde virksomhederne i Danmark?
Et par eksempler du kan overveje...
- Er det partner research du kan tilbyde? Sælger du udelukkende kontaktoplysninger, eller hjælper du også med opstarten af samarbejdet.
- Kan I tilbyde markedsundersøgelse i forbindelse med hvis virksomheder i Danmark ønsker ekspansion til f.eks. Vietnam?
- Kan i også rådgive i forbindelse med etablering af underafdeling i Asien, herunder ansøgning om oprettelse af virksomhed, rådgive i skatteregler, kultur og marked?
- Kan du/I stå som kontaktperson/agent i forbindelse med outsourcing for projekter i Asien?
- Kan du/I hjælpe med kvalitetskontrol af produkter i forbindelse import / produktion i Asien?
- Hvilke brancher er Jeres service rettet i mod?
Jo mere specifikt I er omkring Jeres service, des lettere er det for Jer at markedsføre Jer og sælge Jeres ydelser til kunder.