Som overskriften lyder, så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres vurdering af om jeg skal gøre min side engelsk og Dansk.
Siden har pt. omkring 1.200 oprettede brugere. Grunden til, at jeg overvejer at gå internationalt er, at der jo helt klar vil være et laaangt større markedet og derved også større brugerpotentiale.
Nu ved jeg ikke om der pt er nogen indtjening (jeg kunne ikke se nogle bannere og adsense-annoncer).
Men uanset virker det ikke som en stor investering at lave siden på engelsk - og den vil formentlig relativt hurtigt kunne blive tjent ind på annoncer fra bookmakere og lignende via affiliate marketing.
Du kan sikkert for nogle gode tilbud her på Amino - fx Freelancer for oversættelsen - så har du en ide om hvad det skulle koste. Og husk så derefter at beregne hvad det koster mht det engelske at holde den løbende drift.
Umiddelbart vil jeg mene, at du sagtens kan forsøge dig på engelsk. Hvis du selv laver det koster det dig jo ikke noget andet end tid
Når du er klar til lancering af din side på engelsk kan du benytte forskellige engelske sports-forums og lignende til at markedsføre dig en smule og som tiden går og du får skrabet nogle penge sammen, kan du begynde at køre nogle ads på Facebook eller Google-adwords.
Du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan jeg hjælpe dig en smule på vej.
Jeg kan kontaktes på salg@brandmaking.dk eller via en PM her på Amino.
fed side du fik lavet der. Jeg synes også at du skal prøve at sætte en engelsk side op.
Jeg vil tilbyde dig at oversætte teksten til tysk (hvis det ikke er super meget). Du får oversættelsen gratis, hvis jeg kan bruge dig som reference på min kommende side. Du kan læse mere om mig i min profiltekst.
Skriv, hvis du har lyst til at tage på det tyske marked.
/Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.