Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt og spændende tilbud til jer der arbejder med MLM

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg slet ikke tænkt mig at skifte selskab fordi jeg er fantastisk godt tilfreds hvor jeg er, men jeg prøver at sætte mig ind i andre selskaber for måske kan man bruge små ideer derfra. Man skal altid være åben, det er den eneste måde man lære på. Men det er svært at lære noget hvis informationerne bliver holdt ind til kroppen.

Confused

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:32

Hej Keld

Jeg beklager du allerede nu har haft en dårlig erfaring med NWA. Uanset hvilket selskab man arbejder i er der altid nogen som ikke sætter sig ind i tingene.

Jeg er villig til at svare på alle de spørgsmål du ønsker, og vil da lige informere dig om at NWA indeholder produkt grupper som læner sig utrolig meget op af BerryEN.

For lige igen at nævne 3 store foreskelle som gør dette selskab utroligt.

1. Ingen min. omsætning for at få udbetalt bonus (Man får ikke fyldt garagen op med produkter for at kunn e få sin bonus hver måned)
  2. Bonus fra første krone som bliver omsat i Organisationen
  3. Gratis at komme igang indtil august. Herefter vil det koste 10 euro for de kataloger osv.

Produktsortimentet er utrolig stort. og derfor henvender NWA sig til mange flere mennesker. De fleste mennesker har bukser på og går i bad... :) Der skulle vi gerne ramme 99% af befolkningen

Men skriv og du skal få svar. ID nummeret kommer idag eller imorgen så kan jeg fortælle dig everything.

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:12

Thomas Lybek:

1. Ingen min. omsætning for at få udbetalt bonus (Man får ikke fyldt garagen op med produkter for at kunn e få sin bonus hver måned)

Det er da ikke nødvendigvis en fordel: Autoship-ordninger og minimum omsætning fra alle distributører er et must - desuden er der ingen grund til at bruge argumentet "får ikke fyldt garagen op med produkter" - især ikke hvis man sidder med gode, hurtigt omsættelige produkter - kontinuerligt forbrug. Det er jo kun hvis man har produkter som ingen rigtig synes er interessante, det er et problem hvis man ikke selv kan nå at forbruge de produkter, som bør være mindste krav eller hvis omsætningskravet er for stort - altså strække ganske vidt udover "eget forbrug"...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 21:54

Lasse Burholt:

Det er da ikke nødvendigvis en fordel: Autoship-ordninger og minimum omsætning fra alle distributører er et must - desuden er der ingen grund til at bruge argumentet "får ikke fyldt garagen op med produkter" - især ikke hvis man sidder med gode, hurtigt omsættelige produkter - kontinuerligt forbrug. Det er jo kun hvis man har produkter som ingen rigtig synes er interessante, det er et problem hvis man ikke selv kan nå at forbruge de produkter, som bør være mindste krav eller hvis omsætningskravet er for stort - altså strække ganske vidt udover "eget forbrug"...

Jeg vil give dig fuldstændig ret Lasse og vil tilføje, hvis der ingen krav er der ingen der vil arbejde med at sælge produkter med mindre der er kæmpe fortjeneste. Er der ingen salg er der ingen indtægt.

Er det gratis at komme ind vil kunder jo bare sige ja tak til at blive forhandler for at få rabat. Så det kan ende med at der kun er forhandlere som køber lidt til sig selv. Ingen kan sælge noget, fordi alle får rabat. Kunder er passive og vil ikke arbejde med forretningen, med stor fare for kun nogle få laver noget for at udbygge forretningen.

Det bliver et stor misk mask af kunder, forhandlere uden omsætning som prøver lykken, og forhandlere som ikke kan sælge noget.

Held og lykke med det.

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 10:50

Lasse Burholt:

Thomas Lybek:

Lasse Burholt

Der er jo så delte meninger... Det er her det er skønt at være menneske. Hvis jeg har gjort et kæmpe stykke arbejde for at hjælpe mine forhandlere, og kørt frem og tilbage, så kunne ja da godt tænke mig at få udbetalt min bonus uden lige at skulle købe for 1.500 kr eller måske mere for at få min løn. Hvis man havde et almindeligt arbejde ville det da heller ikke være sjovt at man skulle købe firmaets produkter for at få sin løn. Men det er som sagt bare fra mit synspunkt.

Jeg kan se allerede nu at trods den manglende "autoship" er omsætningen stigende og forhandlere er positiv over at komme igang med at sælge.

Garagen fyldt op syndromet er da utrolig kendt. Specielt ved FLP forhandlere. Kender ikke lige deres bonusplan men har hørt af omveje de skal selv købe ind for 1500 kr. for at modtage deres bonus. Nogen siger det er mere, men nøjes med 1500. Og skal man have venner og bekendte til at købe for 2.000 kr. (1500 + 30% avance)  hver måned bliver deres skabe nok også lidt overfyldt med Aloe vera :)

NWA har også den fordel at der er ikke begrænsninger for hvor du må sælge varerne. Og hvem du må sælge dem til. Så hvis du vil lave en butik så gør du bare det. Hvor mange andre selskaber har restriktioner på hvordan det må sælges.

Håber det gav lidt svar.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 10:53

Keld_J:
Jeg vil give dig fuldstændig ret Lasse og vil tilføje, hvis der ingen krav er der ingen der vil arbejde med at sælge produkter med mindre der er kæmpe fortjeneste. Er der ingen salg er der ingen indtægt.

Som beskrevet i svaret til Lasse er der i mit team masser af omsætning allerede nu til trods for den manglende købe tvang, så ved ikke hvad i bygger disse udtalelser på??

Jeg kender derimod folk i BerryEN som er gået glip af deres bonus pga. de ikke var informeret om købetvangen. Her vil den bare blive udbetalt. Om det så kun er 2 kroner man skal have i bonus.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 11:16

Thomas Lybek:

Jeg kender derimod folk i BerryEN som er gået glip af deres bonus pga. de ikke var informeret om købetvangen. Her vil den bare blive udbetalt. Om det så kun er 2 kroner man skal have i bonus.

Ja det er beklaglig hvis det er sket med jeg kan sige med sikkerhed det ikke er sket i mit team. Men hvis De er seriøse så vil de have læst bonusplanen, som kan download i deres back'office. Her står der hvad der kræves for at få bonus.

Har du navnene på de folk så vil jeg gerne følge op på hvem deres sponser er for at undersøge hvor misforståelsen er opstået.

Ha en fantastisk dag.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 11:19

O.B.S. Det er iøvrigt ikke en købetvang men et omsætnings krav. Har du fx. kunder i din webshop tæller de med også.

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Skrevet kl. 12:22

Keld_J:
O.B.S. Det er iøvrigt ikke en købetvang men et omsætnings krav. Har du fx. kunder i din webshop tæller de med også.

Undskyld jeg spørger men hvad er forskellen?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 22:34

Thomas Lybek:

Undskyld jeg spørger men hvad er forskellen?

Forskellen er om du køber hjem til videre salg eller kunden køber  i web-shoppen og får varen direkte fra Tyskland. Det andet lød bare som om det var købetvang til eget forbrug.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)