Hej Jeg har stiftet bekendtskab med et nyt firma, som har 13 vidt forskellige firmaer i selskabet ligefra tøj til parfume. Man kan enten sælge det videre via egen hjemmeside eller arbejde med det som mulitivel. Der er lidt for enhver smag. Det koster 6 euro at starte. Skriv hvis det lyder interessant og vi kan snakke om det : smsliga@gmail.com |
Nu er der kun et selskab der lige nu bliver hyped - i den konstellation som beskrevet - så jeg gætter på du promoter NWA.
Når man poster et "reklame-indlæg" i det debatforum, så må man osse være beredt på at svare på et par spørgsmål.
- Hvad er baggrunden/begrundelsen for at blande 13 forskellige firmaer ind i eét firma?
Umiddelbart får jeg den tanke at flere af disse 13 selskaber udelukkende er startet på basis af "kopi-produkt" tanken, mestendels uden fokus på reel konkurrencedygtighed på "indhold/kvalitet", men fortrinsvis for at "slå plat" på tidens tendenser.
Samtidig er det interessant at vide om disse 13 selskaber er i stand til at overleve som "standalones" - og det er i denne sammenhæng de søger under paraplyen som NWA uvilkårligt synes at være.
- Hvor er fokus? Hvad bliver "brandet"?
En af de stærkeste kræfter i Network Marketing er emotionel tilknytning, noget tyder på at denne faktor er under-prioteret i NWA. Ej heller sikkert den er nødvendig på den lange bane, for nuvel, så er tanken interessant med flere kategorier af forskellige selskaber under samme styring interessant, men der bliver nogle kolossale udfordringer når der skal skabes fokus og især fokus på branding.
For hvad skal der satses på - hvad skal drive forretning NWA - så det kommer til at fungere som Network Marketing - og ikke blot en fancy indkøbsforening...?
Serven over... ;-)