Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt og spændende tilbud til jer der arbejder med MLM

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har stiftet bekendtskab med et nyt firma, som har 13 vidt forskellige firmaer i selskabet ligefra tøj til parfume.

Man kan enten sælge det videre via egen hjemmeside eller arbejde med det som mulitivel.

Der er lidt for enhver smag.

Det koster 6 euro at starte.

Skriv hvis det lyder interessant og vi kan snakke om det : smsliga@gmail.com

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:37

Nu er der kun et selskab der lige nu bliver hyped - i den konstellation som beskrevet - så jeg gætter på du promoter NWA.

Når man poster et "reklame-indlæg" i det debatforum, så må man osse være beredt på at svare på et par spørgsmål.

- Hvad er baggrunden/begrundelsen for at blande 13 forskellige firmaer ind i eét firma?

Umiddelbart får jeg den tanke at flere af disse 13 selskaber udelukkende er startet på basis af "kopi-produkt" tanken, mestendels uden fokus på reel konkurrencedygtighed på "indhold/kvalitet", men fortrinsvis for at "slå plat" på tidens tendenser.

Samtidig er det interessant at vide om disse 13 selskaber er i stand til at overleve som "standalones" - og det er i denne sammenhæng de søger under paraplyen som NWA uvilkårligt synes at være.

- Hvor er fokus? Hvad bliver "brandet"?

En af de stærkeste kræfter i Network Marketing er emotionel tilknytning, noget tyder på at denne faktor er under-prioteret i NWA. Ej heller sikkert den er nødvendig på den lange bane, for nuvel, så er tanken interessant med flere kategorier af forskellige selskaber under samme styring interessant, men der bliver nogle kolossale udfordringer når der skal skabes fokus og især fokus på branding.

For hvad skal der satses på - hvad skal drive forretning NWA - så det kommer til at fungere som Network Marketing - og ikke blot en fancy indkøbsforening...?

Serven over... ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 11:08

Hej Lasse

Har ikke fået de største informationer endnu.

Men kan sende info til dig så snart jeg modtager. Derefter kan du lige se og vurdere om der er noget der kan bruges. Har ikke beskæftiget mig med MLM før. Det der lyder interessant er at man kan købe varer ind og sælge videre hvis man har en webshop. Samtidig kan man vidst køre det via netværk og homeparty med en del af produkterne.

Men der er lidt at vælge imellem.

Har du en mail?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:11

ALOHA:

Har ikke fået de største informationer endnu.

Men kan sende info til dig så snart jeg modtager. Derefter kan du lige se og vurdere om der er noget der kan bruges. Har ikke beskæftiget mig med MLM før. Det der lyder interessant er at man kan købe varer ind og sælge videre hvis man har en webshop. Samtidig kan man vidst køre det via netværk og homeparty med en del af produkterne.

Hvordan kan du så sige god for firmaet? Hvis tingene ik helt holder vand fra starter, så skuffer du langt flere end du får kunder...

Strategi, Strategi, Strategi, Tænk dig om, Strategi og Strategi!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:23

ALOHA:

Det der lyder interessant er at man kan købe varer ind og sælge videre hvis man har en webshop. 

Puuhhh, for lidt ondt i maven på NWA´s vegne... hvis du har det indtryk at det er en god ting at du som repræsentant for "dit" Network Marketing selskab kan handle varer som du kan sælge via din egen webshop, så er tæt på at være galt afsporet.

Nu har du jo øjensynligt ingen reel information om det selskab du vil igang med - men synes det er en god idé hvis du laver noget mere research, og ikke kun lytter til de uplines som hyper selskabet lige nu. Du skal have en afklaring på om tilfældet rent faktisk er således at alle de produkter som NWA har i stald - og får i stald - at de kan handles og så frit sælges gennem individuelle webshops. Er det tilfældet, så jubler du sikkert - men det er så absolut IKKE et succes-kriterie. 

Det bliver ikke til at styre - og lige pludselig udbydes produkter som evt. ikke er godkendt endnu eller klar til et givent marked via alle mulige webshops

At linke til NWA´s egen online-shopping muligheder via eget forhandler-ID er en helt anden sag - og helt fint - da det styres centralt - da der dels kan laves "lande-begrænsninger" m.m.

Den model du synes er interessant understreger blot min pointe i første kommentar: Hvordan vil NWA styre det? Fokus!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:27
Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 11:33

Hej Lasse

Det er NWA som du siger.:-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:09

Det er 3 uger siden jeg lige skulle høre om hvad NWA var for noget. Jeg vil henvist til hjemmeside uden info, og bad om mere info når han havde noget. Jeg har ikke hørt nogen siden og det er der måske en forkalring på, når der slet ikke er nogen der ved noget.

Men lad os håbe det ikke er den måde det køre i fremtiden for så må der være en del der har sagt ja til noget som de reelt ikke ved hvad er.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:24

Fashion-Seller:
Hvordan kan du så sige god for firmaet? Hvis tingene ik helt holder vand fra starter, så skuffer du langt flere end du får kunder...

6 euro er da altid godt.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 17:09

Hej Kjeld og jer andre der har lyst til at høre mere og eventuelt ønsker at blive skrevet op. Min mail: smsliga@gmail.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)