Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

simpel og let hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal lave mig en lille kampsports/trænings hjemmeside, mest til dem som træner under mig(og selvfølgelig nye), kan se sted,tid,pris osv

 

Siden må ikke koste det helt vilde, da jeg skal betale af egen lomme.....

Hvad skal jeg vælge? der findes mange side hvor man kan lave det, men hvilken skal jeg bruge??

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig :-)

Hvis du køber dig en hjemmeside hos en virksomhed, kan du godt regne med at det bliver dyrt, på trods af at du ikke skal have lavet så meget. En timeløn hos disse virksomheder er hurtigt 300-500 kr. (min egen erfaring)

Det er meget bedre at du finder en privat person, som kan lave en simpel side til dig, til en rimelig aftalt pris. (så ved du 100% hvor meget du kommer af med).

Du kan skrive til mig på henriknielsen90@hotmail.com - så kan vi tage en snak om det :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan anbefale enten surttown.dk eller one.com
De har nogle simple skabelon tilknyttet, som du frit kan benytte og også rette i.
Det er nemt og hurtigt at gå til til jo næsten ingen penge

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sportsmanden.

Jeg kan godt hjælpe dig med at sætte en wordpress side op, også sætte dig ind i dig i systemet. Med hosting i et år, samt support når du nu har brug for det.

Det vil jeg gerne gøre for 1000 kr. plus/minus alt afhængig.

Hvis du har skype er du meget velkommen til at tilføje mig på: frederikgronholdt

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

frederik@billigmagento.dk

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det afhænger af hvad siden præcist skal kunne, skal der f.eks. være kalender/booking funktionalitet mm. og hvor meget du selv kan på den tekniske side.

Hvis du søger noget, der er meget simpelt, ikke har krav til speciel funktionalitet, men kun information på statiske sider vil jeg anbefale en af de færdige løsninger som mange hosting udbydere tilbyder. Her behøver du ikke at fokusere på efterfølgende vedligeholdelse, opdateringer ad CMS mm.

Mange tilbyder en gratis prøveperiode, hvor du kan prøve om det passer dig, hastigheder er OK mm.

Hvis du har yderligere krav, vil jeg anbefale en løsning baseret på Joomla CMS, der er et af de mest udbredte og brugervenlige CMS der findes – og så er Joomla gratis :-)

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

sportsmanden:

Hej tak for alle jeres svar :-) Jeg skal bare have noget af min anden side : http://www.sonderborg-kickboxing.dk/ 

 

Mere specielt behøver det ikke være :-)

Hej sportsmanden.

Jeg kan se at i også har forum på siden. Er det noget i benytter jer af? Hvis dette ikke er tilfældet, så står jeg meget gerne til rådighed. Hvad synes du om tilbuddet jeg skrev tidligere? :-)

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Der skal ikke være forum på siden

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

sportsmanden:

Hej igen. Der skal ikke være forum på siden

okay :-)

Jamen det er noget jeg gerne vil hjælpe dig med. Jeg kan garantere en hurtig leveringstid. Du må meget gerne tilføje min skype: frederikgronholdt

Hvis du ikke foretrækker skype må du jo endelig sige til :-)

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

frederik@billigmagento.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)