Hej Aminoer Nu har jeg brug for Jeres mening. Jeg har udviklet http://nyheder.lund.dk - som er et nyhedssite der henter nyheder ind fra en masse danske nyhedsmedier. Så har brugeren mulighed for at få et samlet overblik fra de forskellige nyhedsmedier. Jeg ønsker din generelle feedback omkring funktionalitet og navigering. Lad mig høre fra dig, hvad du synes, og hvad dit indtryk er :) Skal lige nævne at "Lund Nyheder" er et arbejdsnavn. Logo / sitename er endnu ikke på plads, så derfor skal der ikke lægges vægt på det punkt :)
|
Hey, jeg brugte lige 5-10 minutter på at kigge på din side.
Siden i sig selv ser fin ud, den er nem og overskuelig at finde rundt på. Der var dog lige noget som sprang mig i øjnene. Bannerpladsen til højre skal lige rykkes lidt ned så underkanten er på linje med boksen til venstre for. det vil sige at hele højre side skal rykkes lidt ned.
Synes dog der mangler lidt, fx et godt topbanner. Det behøver ikke være meget mere da det er nyhederne som er i fokus.
Er der en grund til at du ikke har logo ud for alle nyhederne?
Med hensyn til SEO ser det basale ikke helt godt ud, der er ens titles og descriptions på hele siden. Det er ikke engang nok til at være OK :) Men det er et meget vigtigt punkt når vi snakker SEO. Få lavet titles og description dynamisk for hver side så slipper du for at skulle bruge tid på det. men fastsæt nogle gode regler så du får fuldt ud unikke titles og descriptions. Med det mener jeg at de fx gerne må være lidt forskellige fra original titlerne
Det var hvad jeg lige så på den korte tid.
MVH Kim