ALLE som bliver AD i løpet af juni/juli/august(en af de aller første tittler.....jeg brukte under 14 dager på AD), får vælge mellom en Ipad , eller Spa weekend!!
For spørsmål, skriv til mig på tony.nilsen@shineclub.com .....for i som bare vil argumentere, er hjertelig velkommen til at gøre det her inde....
ALLE som bliver AD i løpet af juni/juli/august(en af de aller første tittler.....jeg brukte under 14 dager på AD), får vælge mellom en Ipad , eller Spa weekend!!
Jeg har ikke helt forstået det, men jeg vil da gerne en weekend til Formel 1 på Spa, så hvordan tilmelder jeg mig?
Igen til alle jer MLM folk. Jeres produkter er muligvis okay, men den måde i prøver at sælge på, minder om et program jeg så på Kanal 5 i går aftes, med pædofile der prøver at lokke småpiger på Arto med med manipulerende snak.
Det virker muligvis på små piger / børn og super naive voksne, men hvis i gerne vil tages seriøst, bland voksne mennesker, så stram op.
Er snart træt af de her MLM indlæg. Og nej man ikke bare vælge dem fra, når man ikke i overskriften kan se hvad det handler om.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Igen til alle jer MLM folk. Jeres produkter er muligvis okay, men den måde i prøver at sælge på, minder om et program jeg så på Kanal 5 i går aftes, med pædofile der prøver at lokke småpiger på Arto med med manipulerende snak.
Det virker muligvis på små piger / børn og super naive voksne, men hvis i gerne vil tages seriøst, bland voksne mennesker, så stram op.
Er snart træt af de her MLM indlæg. Og nej man ikke bare vælge dem fra, når man ikke i overskriften kan se hvad det handler om.
Er det ikke lidt latterligt at sætte alle MLM folk i bås?
Er fuldstændig enig i at indlæg som dette er tåbeligt. Og håber da folk tænker sig om inden de falder for den slags drømme.
Der findes mange seriøse MLM folk og selvom jeg ikke var MLM'er ville jeg blive rystet over din sammenligning!
Er også træt af denne slags MLM indlæg så her vil jeg da også give dig ret. Men bortset fra et par enkelte nybegyndere så syntes jeg faktisk vi længe har haft fornuftige indlæg.