Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dette er næsten for nemt......;)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi lancerer en "sommer-kampagne" nu........se nederst;)

Norskt selskab est 1998

Børsnotert(oslo børs)

Produkter producert i Norge og Danmark

Snart 40.000 kunder i Norge

Sommer-kampagne:

ALLE som bliver AD i løpet af juni/juli/august(en af de aller første tittler.....jeg brukte under 14 dager på AD),  får vælge mellom en Ipad , eller Spa weekend!!

For spørsmål, skriv til mig på tony.nilsen@shineclub.com  .....for i som bare vil argumentere, er hjertelig velkommen til at gøre det her inde....

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:47

kan du forklare nærmere?

.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonathan Hansen:

kan du forklare nærmere?

Mangler du mere info? hehe ;D

Jamen velkommen til gættelegs kategorien, som endnu engang har bevist sit eksistensgrundlag her på Amino... Funny Sunday ;D

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Momentum Invest:

ALLE som bliver AD i løpet af juni/juli/august(en af de aller første tittler.....jeg brukte under 14 dager på AD),  får vælge mellom en Ipad , eller Spa weekend!!

Jeg har ikke helt forstået det, men jeg vil da gerne en weekend til Formel 1 på Spa, så hvordan tilmelder jeg mig?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 11:01

Igen til alle jer MLM folk. Jeres produkter er muligvis okay, men den måde i prøver at sælge på, minder om et program jeg så på Kanal 5 i går aftes, med pædofile der prøver at lokke småpiger på Arto med med manipulerende snak.

Det virker muligvis på små piger / børn og super naive voksne, men hvis i gerne vil tages seriøst, bland voksne mennesker, så stram op.

Er snart træt af de her MLM indlæg. Og nej man ikke bare vælge dem fra, når man ikke i overskriften kan se hvad det handler om.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:11

Jimi Hove:

Igen til alle jer MLM folk. Jeres produkter er muligvis okay, men den måde i prøver at sælge på, minder om et program jeg så på Kanal 5 i går aftes, med pædofile der prøver at lokke småpiger på Arto med med manipulerende snak.

Det virker muligvis på små piger / børn og super naive voksne, men hvis i gerne vil tages seriøst, bland voksne mennesker, så stram op.

Er snart træt af de her MLM indlæg. Og nej man ikke bare vælge dem fra, når man ikke i overskriften kan se hvad det handler om.

Yes

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:52

Jim

Er det ikke lidt latterligt at sætte alle MLM folk i bås?

Er fuldstændig enig i at indlæg som dette er tåbeligt. Og håber da folk tænker sig om inden de falder for den slags drømme.

Der findes mange seriøse MLM folk og selvom jeg ikke var MLM'er ville jeg blive rystet over din sammenligning!

Er også træt af denne slags MLM indlæg så her vil jeg da også give dig ret. Men bortset fra et par enkelte nybegyndere så syntes jeg faktisk vi længe har haft fornuftige indlæg.

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:55

Jeg har ADHD gælder det her?????? Griner

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 13:09

Jeg har det nu ganske fint med MLM, jeg ser det som et godt værktøj til at lue alle de naive folk ud af erhvervsbusken. Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)