Igen til alle jer MLM folk. Jeres produkter er muligvis okay, men den måde i prøver at sælge på, minder om et program jeg så på Kanal 5 i går aftes, med pædofile der prøver at lokke småpiger på Arto med med manipulerende snak.
Det virker muligvis på små piger / børn og super naive voksne, men hvis i gerne vil tages seriøst, bland voksne mennesker, så stram op.
Er snart træt af de her MLM indlæg. Og nej man ikke bare vælge dem fra, når man ikke i overskriften kan se hvad det handler om.
Din generalisering - og dit eksempel - er simpelthen for latterlig.
Og jo, du kan sagtens vælge de MLM indlæg fra: Du kan jo starte med IKKE at læse indlæg, UANSET titel, som er i denne kategori på Amino; MLM & Network Marketing ;-)
De øvrige kommentarer af sarkastisk karakter fra andre debatører på dette indlæg er god humor - men lad os da få på banen hvad I hver især synes er en god forretning; det må jo især være det I lever af p.t. ;-)
Lasse Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
ALLE som bliver AD i løpet af juni/juli/august(en af de aller første tittler.....jeg brukte under 14 dager på AD), får vælge mellom en Ipad , eller Spa weekend!!
Jeg har ikke helt forstået det, men jeg vil da gerne en weekend til Formel 1 på Spa, så hvordan tilmelder jeg mig?
Så vil jeg hellere en weekend til, det der, Ipad. Syntes det lyder eksotisk og desuden hader jeg motorløb. :-)
Jeg fatter ikke disse useriøse MLM tråde.. kan ikke forstå voksne menesker ikke kan se igennem det..
Sjovt nok så er det alle mulige andre det laver useriøse indlæg, men sådan voksne mennesker heldigvis også. En seriøs forretnings mand som Stain B. har også fået en del joke omkring hans forretningsform.
Jeg har set at du åbenbart godt kan finde ud af at tale til dine kunder som voksne mennesker, så mit indlæg er ikke rettet til dig.
Og jeg synes stadig min reference til pædofile, er helt i orden. Det er meget sådan noget " Jeg har et godt produkt, men jeg viser dig det først, hvis du kommer med op i min lejlighed og ser en DVD film med mig. Bagefter skal du røre ved mig "
Sig dog hvad det handler om. Så kan vi ses DVD film bagefter , hvis jeg tænder på din ide.
Og , nej man ikke se kategorien når man ser på de seneste indlæg i toppen af Amino
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.