Det er ikke noget man længere kan idet man skal godkendes i h**** og r** før det kan lade sig gøre. Det mange gateways tilbyder er at de henter en kopi af siden til deres server så det stadig ser ud som om kunden er på hjemmesiden, men faktisk befinder sig på betalingsgatewayen.
|
David B.:Hej Morten,
Uhadada, det ser ud til at du har været lidt igennem...
, så lad mig prøve at rette lidt op på din opfattelse af os webmagere...
Faktisk synes jeg godt om et system der hedder comersus og som er lavet i klassisk asp, men det er meget nemt at arbejde med. Ved at betale nogle 100 US$ kan man få deres PRO version som har et endnu bedre back office.
Der er en masse gode features.
At lave betaling uden at brugeren "forlader" din site kræver i princippet at din betalingspartner understøtter dette, typisk med en såkaldt "web service". Det burde kunne ordnes rimeligt.
Mht. til egen server så vil jeg foreslå evt. at tage en virtual server, det giver frihed som egen server men er billigere. Med mindre i har meget trafik (=rigtigt mange besøgende) eller tekniske årsager til at ville have det på en fysisk maskine.
Mht. til design så tag et kig på http://www.templatemonster.com selv om du ikke lige vælger at tage et færdigt design derfra (de er ret profesionelle) så kan det give dig en del inspiration og du vil kunne vise grafikeren hvad du kan lide og ikke.
Ville med glæde kunne hjælpe dig med at samle alle trådene og customizere whatever open source løsning du anvender (vi arbejder mest i Microsoft tools, så enten asp eller .NET). Du kan kontakte mig på 36981063 eller biblegames@gmail.com
Bedste hilsner og held og lykke
db
Hej David
Jeg må indrømme at jeg aldrig har hørt om Comersus, og når jeg vil besøge deres side er den heller ikke tilgængelig. Lidt dårlig start hvis de skulle lokke mig til at bruge dem
Jeg har kigget på Templatemonster.com, og har da også fundet nogle fine design som jeg syntes om, men jeg mener stadigvæk at man burde få en designer til at designe det hele fra bunden