Ingen problem. Vi har før ageret underleverandør 
Hvis man gerne vil have et dansk bureau til at levere samme ydelse som vi gør, vil det typisk koste en små 3 gange mere. Det er fint at ville have noget andet end os, vi dækker ikke alles behov, men kun at bruge prisen som parameter mener jeg ikke man kan bruge til så meget.
Hej Rasmus,
Nu skal træerne heller ikke vokse ind i himlen :O)
Det er ikke i tvivl om at dit produkt er rigtig godt til prisen. Dit produkt er stærkt til kunder som er afklaret med hvad de ønsker, og derved at du formidler kontakten til det ukrainske bureau som du samarbejder med. Heraf er din konstellation med faste designrammer mv. rigtig fornuftig.
Men for den webshop som ønsker sparring, indspark og rådgivning omkring sin e-forretning før, under og efter sin shopudvikling - er det ikke tilstrækkeligt, dette er typisk det du vil få med for de 3x mere du hentyder til - og dette kan være afgørende for succesen for webshoppen.
Vi har tidligere talt sammen, og hvor du mener at vi faktisk er konkurrenter - jeg er lodret uenig, fordi den ydelse som vi leverer er så anderledes end din - at det er vidt forskellige kunder der handler i din butik, og i min butik.
Vi har sagtens mulighed for at konkurrere på prisen, vi har naturligvis undersøgt markedet grundigt, og vi kan sagtens levere det samme produkt via outsourcing, men det er bare ikke det som vores forretning er bygget på - den er bygget på at hjælpe eksisterende webshops med at få mere ud af sin e-forretning.
Så for at nå frem til det jeg vil sige, er det vigtigt at sammenligne æbler med æbler, og ikke æbler med pærer.
Vh
Henrik